Socialinis tinklas „TikTok“ tapo populiariausia programėle pasaulyje. Pagal atsisiuntimų skaičių pernai iš ketvirtos vietos į pirmą pakilęs socialinis tinklas aplenkė „Facebook“ ir jai priklausančias pranešimų platformas „Facebook Messenger“ ir „WhatsApp“, skelbia rinkos tyrimų bendrovė „App Annie“. Kas lemia „TikTok“ sėkmę, pranešime žiniasklaidai pasakoja „Bitės Profai“.
„Nors „TikTok“ geriausiai žinomas kaip socialinis tinklas paaugliams, karantino metu čia persikėlė ir vyresnė auditorija. Šiandien socialiniame tinkle galima rasti pačios įvairiausios informacijos – nuo knygų rekomendacijų iki medikų patarimų. Platformoje turinį kuria ir įvairūs mokytojai, konsultantai, psichologai, kuriems „TikTok“ tapo vieta pasiekti įvairesnę auditoriją“, – pasakoja „Bitės Profė“ Lina Štrafėlaitė.
Lyginant su 2019 m., „TikTok“ programėlės atsisiuntimų skaičius išaugo penkis kartus – iki daugiau nei 850 mln. Antroje vietoje liko socialinis tinklas „Facebook“, trečioje – pranešimų platforma „WhatsApp“.
2019 m. populiariausių programėlių trejetukas atrodė taip: „Facebook Messenger“, „Facebook“, „WhatsApp“, o ketvirtoje vietoje liko „TikTok“. Beveik dešimtmetį „Facebook“, „Facebook Messenger“ ar „WhatsApp“ užėmė pirmą vietą pagal atsisiuntimų skaičių. Socialinis tinklas „TikTok“ veikia vos daugiau nei trejus metus, per kuriuos spėjo tapti pirmąja ne „Facebook“ valdoma programėle, pasiekusia 3 mlrd. parsisiuntimų ribą.
„TikTok“, kaip ir kiti socialiniai tinklai, nuolat išbando naujoves. Jis nuo šių metų liepos leido vartotojams skelbti iki trijų minučių trukmės vaizdo įrašus, trigubai padidindamas ankstesnę didžiausią trukmės ribą. O visai neseniai patvirtino, kad šiuo metu aktyviai dirba prie „Stories“ funkcijos.
„Jos principas panašus į „Facebook“ ir „Instagram“ istorijas: momentiniai įrašai dingsta po 24 valandų, galite pamatyti, kas peržiūrėjo jūsų įrašą, perskaityti komentarus. Šiuo metu „TikTok Stories“ testuojama su nedideliu vartotojų skaičiumi, o pirmasis šia žinia socialiniame tinkle „Twitter“ pasidalino socialinių tinklų ekspertas Mattas Navarra“, – pasakoja L. Štrafėlaitė.
Spėjama, kad „TikTok“ sprendimą paskatino „WhatsApp“ pristatyta funkcija „Peržiūrėti vieną kartą“, suteikusi galimybę vartotojams siųsti nykstančias nuotraukas ir vaizdo įrašus.