AMD išleisdami FSR žadėjo papildomų žaidimų, tad štai jie. FSR technologiją dabar palaiko dar keturi žaidimai: „Arcadegeddon“, „Necromunda Hired Gun“, „Edge of Eternity“ ir „Resident Evil Village“. Tuo pačiu AMD atskleidė pagrindinį FSR kodą ir dabar ši technologija tampa atviro kodo. FSR gali naudoti visi norintys ją parsisiuntę iš „GPUOpen“ tinklapio.
FSR kodą turėtų būti lengva integruoti, ne taip kaip DLSS, kur reikia įdėti daug darbo ir milžiniškos skaičiuojamosios galios. AMD nori, kad FSR palaikytų kuo daugiau įrenginių ir žaidimų. Dabar AMD pateikia pavyzdžius kaip FSR naudoti su DirectX12 ar „Vulkan“. Kompanija sako, kad tą patį galima padaryti ir su „DirectX11“.
AMD skaidrėse atskleidė, kad FSR 1.0 turi trūkumą su senesnėmis nei „RX Vega“ serijos vaizdo plokštėmis. Įprastai FSR veikia naudojant FP16 pusės tikslumo skaičiavimus, bet su RX 400 ir RX 500 serija naudojamas „FP32 Fallback“ metodas. Jis laidžia šią technologiją naudoti su senesnėmis vaizdo plokštėmis, bet jis yra šiek tiek lėtesnis. Tas pats metodas naudojamas ir su NVIDIA 900 serijos vaizdo plokštėmis.