„Microsoft“ neseniai pristatė „Windows 11“, atskleisdama būtiniausius sistemos reikalavimus vartotojams ir įrenginių gamintojams. Kitas svarbus „Microsoft“ pranešimas buvo susijęs su šios kompanijos programėlių parduotuve, kuri palaiko ir „Android“ aplikacijas, integruotas su „Amazon App Store“. Tačiau tai tik vienas iš daugelio patobulinimų, kuriuos bendrovė atlieka savo programų platinimo platformoje.
Atnaujintoje „Microsoft Store“ parduotuvėje, kuri bus įdiegta „Windows 10“ ir „Windows 11“, bus kuruojamos istorijos ir kolekcijos, kad galėtumėte nuolat gauti naujausią informaciją apie dabartinius ir būsimus atnaujinimus. Dar viena svarbi į produktyvumą orientuota funkcija, kuri bus įdiegta į „Store“, yra supaprastintas programų diegimas iš interneto.
Jei interneto naršyklėje surasite programėlę „Microsoft Store“ ir spustelėsite atsisiuntimo mygtuką, „iškylančioje parduotuvėje“ galėsite tiesiogiai valdyti diegimą, nebūsite nukreipti į tiesiogiai į parduotuvę. Tai skiriasi nuo dabartinės situacijos, kai ekrane pasirodo langas, kuriame prašoma atidaryti „Microsoft Store“ programėlę.
Nors „Microsoft“ jau siūlo konkurencingą 85/15 ir 88/12 pajamų padalijimą, atitinkamai programėlėms ir žaidimams: „Microsoft Store“ parduotuvėje, bendrovė daro dar vieną svarbų pakeitimą. Nuo liepos 28 dienos, kūrėjams leidžiama naudoti savo arba trečiųjų šalių mokėjimo mechanizmus, nemokant „Microsoft“ nė cento. Deja, tačiau tai taikoma tik programėlėms, neįskaitant žaidimų.
Tai didelis kontrastas lyginant su „Google“ ir „Apple“, kurios visiškai nepalaiko trečiųjų šalių mokėjimo mechanizmų ir verčia kūrėjus naudoti vietinę atsiskaitymo sistemą, iš esmės pasiimdamos sau 15 proc. arba 30 proc. dalį, priklausomai nuo to, kiek pinigų generuoja jūsų programėlė. „Microsoft“ generalinis direktorius Satja Nadella puikiai supranta, kokį pranašumą jis siūlo kūrėjams šiuo naujausiu pakeitimu.
Kitą savaitę „Microsoft“ planuoja „Insiders“ programos naudotojams išleisti pirmąjį „Windows 11“ sąrankos rinkinį, todėl tikėtina, kad tada sužinosime daugiau apie bendrovės vizualiai pakeistą parduotuvės dizainą ir naujas galimybes.