Birželio 16 „Facebook“ paskelbė, kad per kelias ateinančias savaites išbandys „Oculus Quest“ virtualiosios realybės platformoje esančius reklaminius skelbimus. Bendrovė pradės bandymus su „Resolution Games“ sukurta „Blaston“ platforma.
Tai pirmas kartas, kai reklaminiai skelbimai bus rodomi „Oculus VR“ sistemoje. Šiuo bandymu „Facebook“ siekia surinkti kūrėjų ir bendruomenės atsiliepimus. Ateityje, atsižvelgusi į ankstyvųjų bandytojų nuomonę, bendrovė planuoja išplėsti skelbimus visoje „Oculus“ platformoje ir mobiliojoje programėlėje. Tai suteiks galimybę atidaryti skelbimą arba išsaugoti nuorodą vėlesniam laikui.
Be to, „Facebook“ teiks rekomendacijas įmonėms ir kūrėjams dėl skelbimų talpinimo „Oculus“ platformoje. Kaip įprasta, vartotojai turės galimybę paslėpti tam tikras reklamas ar įmones nuo rodymo skelbimuose, o tai, kaip įmonė renka ir apdoroja naudotojų informaciją, nepasikeis. Bendrovė „Facebook“ pažadėjo apsaugoti „jautrius duomenis“, įskaitant neapdorotus vaizdus iš „Oculus“ jutiklių ir duomenis apie svorį ar ūgį iš „Oculus Move“ įrenginio. Įmonė taip pat pažadėjo, kad nenaudos nei judėjimo duomenų, nei balso sąveikų, nei pokalbių turinio, kad nukreiptų reklamas.
Žinoma, kūrėjai gaus savo dalį pajamų iš reklamos, kuri pasirodys jų programėlėse, nors neaišku, kiek jie gaus tiksliai. Nors skelbimai ausinėse dar tik pradedami bandyti, „Facebook atskleidė, kad tiria naujus reklamos formatus, kurie yra unikalūs ir skirti tik VR įrenginiams.