„DPD Lietuva“ diegia naujoves siekdama kurti dar patogesnę klientų patirtį. Nuo šiol į vartotojų užklausas bendrovės tinklalapiuose atsakinėja visą parą veikiantis pokalbių robotas, greitu metu ši funkcija atsiras ir įmonės „Facebook“ puslapyje, rašoma pranešime žiniasklaidai. Į šio sprendimo diegimą įmonė investavo apie 40 tūkst. eurų, o anot DPD atstovų, jis leidžia suteikti dar sklandesnę pagalbą bendrovės paslaugomis besinaudojantiems asmenims ir gerina esamų klientų aptarnavimo departamento darbuotojų efektyvumą.
Pasak „DPD Lietuva“ rinkodaros ir pardavimų vadovo Baltijos šalyse Gabrieliaus Bilevičiaus, pokalbių roboto diegimas – dar viena malonesnę vartotojų patirtį užtikrinsianti priemonė, perkelianti klientų aptarnavimą į kitą lygmenį.
„Gyvename laikmetyje, kuriame gyventojai nori, kad į jų užklausas būtų atsakyta kuo sparčiau ir paprasčiau. Todėl nusprendėme į „DPD Lietuva“ internetinį puslapį ir „Facebook Messenger“ programėlę įdiegti naują, virtualų mūsų komandos narį, vardu „OKis“. Jis veikia pasitelkdamas dirbtinį intelektą ir kasdien „mokosi“ iš sprendžiamų situacijų, o jo bendravimo stilius – artimas žmogiškam. Taip pat „OKis“ padeda atsakyti į dažniausiai kylančius mūsų klientų klausimus, suteikia jiems reikiamą informaciją. Tai – modernus sprendimas, pakelsiantis vartotojų aptarnavimo kokybę į naują etapą“, – sako G. Bilevičius.
Anot G. Bilevičiaus, „DPD Lietuva“ pokalbių robotas sugeba informuoti gyventojus apie jų siuntos statusą ar pažeistą siuntą, paaiškina, kaip pakeisti siuntos pristatymo būdą ar adresą, suteikia prarastą PIN kodą, reikalingą siuntos atsiėmimui, padeda surasti artimiausią paštomatą, atsako į klausimus apie įmonės darbo laiką ir kontaktus, kainas, įsidarbinimą bendrovėje bei dar daugiau.
Kalbos technologijų bendrovės „Tilde IT“, kūrusios „DPD Lietuva“ naudojamą pokalbių robotą, vadovė Renata Špukienė priduria, kad virtualusis asistentas ne tik atsako į konkrečiai ir taisyklingai suformuluotus klausimus – jis supranta įvairiai parašytus sakinius bei geba nuspėti klausiančiojo intenciją: „Išmanusis virtualusis asistentas, kokį įdiegėme bendrovei „DPD Lietuva“, veikia dirbtinio intelekto pagrindu, tai reiškia, kad jis geba atsakyti ne tik į įprastus dažniausiai užduodamus klausimus. Robotas atpažįsta klausiančiojo intenciją net tuomet, kai klausimas nėra suformuluotas klausimo forma, jei tekste yra skyrybos, gramatikos klaidų“.
„DPD Lietuva“ rinkodaros ir pardavimų vadovas Baltijos šalyse pratęsia, kad naujasis įmonės komandos narys ne tik leidžia sumažinti klientų aptarnavimo kaštus, bet ir užtikrina didesnį darbuotojų įsitraukimą.