AMD visai neseniai pranešė, kad „FidelityFX Super Resolution“ (FSR) yra pasiruošę išleisti birželio 22 dieną. Tai visus kiek nustebino, nes daugelis šios technologijos išleidimo tikėjosi tik metų pabaigoje. AMD trumpos prezentacijos metu parode kelis vaizdus kaip veikia jų FSR technologija ir to užteko, kad būtų galima padaryti minimalų palyginimą tarp pirminio žaidimo vaizdo ir tarp apdoroto su FSR.
Bent jau esamoje stadijoje, net naudojant FSR Ultra nustatymą, vaizdas praranda daug detalumo ir atrodo muiluotas. Būtent su FSR Ultra vaizdo detalumo praradimai turėtų būti minimalūs, bet jie yra pastebimi. Tad naudojant dar žemesnį nustatymą vaizdas atrodys visai prastai. Su labai panašiomis problemomis susidūrė ir NVIDIA kai išleido DLSS technologiją ir jiems prireikė maždaug metų kol pataisė vaizdo detalumą po apdorojimo.
Daugiau informacijos apie AMD FSR sužinosime, kai šia technologiją galės išbandyti nepriklausomi apžvalgininkai. Tada galėsime tikrai pamatyti kas yra kas.