Pasaulinė interneto komunikacijos kompanija „Skype“ ir ryšių su klientais valdymo paslaugų pagal pareikalavimą (on-demand) rinkos bei technologijos lyderė „salesforce.com“ pristatė naują „Skype for Salesforce“ programos versiją.
Ji įtraukta į „AppExchange“ taikomųjų programų katalogą. Ši galimybė dar labiau padidins darbuotojų produktyvumą ir palengvins komunikaciją su partneriais bei klientais.
„Vis daugiau žmonių, su savo draugais ir šeimos nariais nuolat bendraujantys per „Skype“, šios programos galimybes pritaiko ir savo darbo vietoje bendraudami su kolegomis ir klientais, - sakė „Skype“ verslo vystymo skyriaus direktorius Skotas Mileris (Scott Miller). – „AppExchange“ kataloge dabar mes siūlome įrankį, kuris leidžia integruoti „Skype“ komunikacijos galimybes ir „salesforce.com“ patirtį. Be to, šis sprendimas „salesforce.com“ klientams leis sumažinti išlaidas telefono pokalbiams, sustiprinti ryšius bei pagerinti komunikaciją su kolegomis ir esamais bei potencialiais klientais“.
Naujoji „Skype for Salesforce“ versija, be jau įprastų „Skype“ galimybių, taip pat integruoja „Salesforce.com“ kompiuterinės telefonijos adapterį, leidžiantį vienu paspaudimu skambinti į klientų ir verslo partnerių telefonus, esančius „Salesforce SFA“ arba „Salesforce Service & Support“ programų sąrašuose.
Be to, per „Skype“ paskambinus kuriam nors iš „Salesforce“ duomenų bazėje įrašytų partnerių ar klientų, automatiškai bus parodoma turima informacija apie skambinantįjį. Tokiu būdu „Salesforce“ duomenų bazės vartotojas galės patogiai papildyti esamą informaciją naujomis pastabomis ar detalėmis, dėl kurių bus sutarta pokalbio metu.
Ryšių su klientais valdymo konsultacijas teikianti kompanija „Model Metrics“ yra viena iš pirmųjų naudojanti naująją „Skype for Salesforce“. Pasak „Model Metrics“ technologijų departamento viceprezidento Džono H. Barnso (John H. Barnes), kompanijos klientai vis labiau domisi būdais, kaip integruoti „Skype“ į jų skambučių centrus ir šią programą panaudoti pokalbiams tekstinėmis žinutėmis bei telefonu. „Model Metrics“ bendravimui kompanijos viduje ir konferenciniams skambučiams su klientais „Skype“ skambučius ir „SkypeIn“ funkciją mato kaip potencialią alternatyvą senstančiai telefonų stotelei. Tai suteiktų bendrovės darbuotojams bei vadovams daugiau galimybių susipažinti su pardavimų bei aptarnavimo skambučių turiniu.
Pirmoji „Skype“ versija, pasirodžiusi „AppExchange“ 2006 metų pradžioje, sulaukė pasisekimo tarp „salesforce.com“ bendruomenės. Jie galėjo netrukdomai bendrauti su kolegomis, klientais ir tiekėjais visame pasaulyje“, - sakė „AppExchange” partnerius kuruojantis viceprezidentas Matas Holeranas (Matt Holleran). Pasak jo, naujoji „Skype“ versija skirta „Salesforce“ platformai toliau keičia verslo komunikaciją ir nuolatinis komandos bendravimas tampa neatsiejama darbo dienos dalimi.
„Skype for Salesforce“ yra viena iš 575 programų, esančių pirmajame pasaulyje programų pagal pareikalavimą kataloge „AppExchange“. Šiame kataloge „Skype“ yra įvardyta kaip „Skype CTI Connector 2.0-Basic Edition“.