Pirmą kartą šis strategijos žanro deimantas pasaulį išvydo dar 1997-aisiais metais ir tikrai nepaliko abejingų, o po to sekusi antroji dalis išliko populiari net iki šių dienų. Nuo jos išleidimo praėjo daugiau nei 20 metų ir nesvarbu, kad pasirodė trečioji dalis, bet iki dabar „Age of Empires II“ yra krikštijamas kaip vienas iš geriausių visų laikų strateginių žaidimų. Jau kurį laiką sklandė kalbos, kad „Microsoft“ planuoja ir ketvirtąją dalį, o dabar ši informacija buvo oficialiai patvirtinta.
Informacija apie „Age of Empires 4“ kūrimo procesą ir pasirodymą tikrai nebuvo išsami iki pat šio savaitgalio, nepaisant to, kad apie franšizės tęsinį buvo pranešta dar 2019-aisiais, tačiau dabar jau galima išvysti ką per visą šį laiką nuveikė „Microsoft“ ir „Relic“ studijos. Nuo istorinių žygių iki pirmųjų fantastinių civilizacijų- dabar panašu, kad šiam projektui buvo skirta daugybė laiko modernizavimui, tačiau vis tiek buvo bandoma išlaikyti originaliųjų dalių dvasią. Galbūt taip yra dėl to, kad jį kuria studija, kuri specializuojasi realaus laiko strategijos („RTS“) žanre ir atsakinga už „Homeworld“ bei „Company of Heroes“ projektus.
Žaidimo principas nesikeis, nes veiksmas prasidės bazėje, kurią tobulinti reikės naudojant įvairius resursus (medieną, akmenis ir t.t..) ir bus galima turėti iki 200 karinių vienetų (kai kuriose misijose šį skaičių bus galima perlipti). Turbūt daugelis žaidę 3-iąją dalį manė, kad bus toliau pasakojama istorija, bet ne, nes dabar kūrėjai planuoja sugrąžinti į vieną iš įdomesnių laikotarpių, tai yra viduramžius. Dabar jau yra žinoma, kad bus šios keturios civilizacijos: britų, kinų, mongolų ir indų, bet greičiausiai kūrėjai vien jomis neapsiribos.
„Age of Empires 4“ prekyboje pasirodys jau šių metų rudenį, tačiau tikslios datos patys kūrėjai nepateikia. Dabar jau yra žinoma, kad jis bus prieinamas asmeninių kompiuterių savininkams per „Windows Store“ ir „Steam“ platformas.