Gyvuojantis nuo pat „Grand Theft Auto 5“ atsiradimo pradžios šis projektas nemažina apsukų ir toliau plečiasi. Be palyginus dažnai pasitaikančių mini atnaujinimų, kartas nuo karto pasirodo ir didžiuliai pasikeitimai, tokie kaip „The Cayo Perico Heist“ ir t. t. Savaime suprantama, kad žaidimo pasaulis yra milžiniškas ir jam pilnai įsijungti reikia tikrai pasižymėti kantrybe, bet dabar panašu, kad „Rockstar Games“ atrado būdą kaip tai šį procesą.
Dar kovo 1-ą dieną „GitHub“ platformos naudotojas „t0st“ parašė, kad atrado problemą „GTA Online“ asmeninių kompiuterių versijoje, kuri prailgina žaidimo krovimosi laiką. „Rockstar Games“ tai patvirtino ir teigia, kad po išsamaus tyrimo buvo nustatyta, jog šio žaidimo kode yra klaida, kuri ženkliai prailgina visą procesą ir paskutiniame atnaujinime, kuris pasirodė vakar, ji buvo ištaisyta. Net ir pačio naujinimo aprašyme „Rockstar Games“ atsidėkojo šiam programuotojui.
Pats „t0st“ dar prieš kurį laiką pats susitvarkė šią problemą ir tai jam krovimosi laiką sutrumpino iki 70-ies procentų, tai yra nuo šešių minučių iki mažiau nei 2-jų. Pagrindinė problema buvo žaidimo kode, nes vienas iš žaidimo failų, kurio dydis yra 10 megabaitų buvo tikrinamas ir kraunamas beveik 2 milijardus kartų kiekvieną kartą įjungus „GTA Online“. Dar pirmadienį „t0st“ teigė, kad „Rockstar Games“ jam skyrė 10 tūkstančių JAV dolerių premiją.
Šis sutvarkymas jau pasirodė su 1.54 „GTA Online“ versija, kuri jau yra prieinama „PlayStation 4“, „Xbox One“ ir asmeninių kompiuterių savininkams. Deja, bet bent jau kol kas ši problema yra išspręsta tik pastariesiems, o konsolių turėtojai greitesniais krovimosi laikais pasigirti negali. Ši detalė nors ir yra maža, bet ji ženkliai patobulina „GTA Online“ ir dabar norint persikelti į Los Santos nebereikia laukti taip ilgai.