Patikrinusi gausybės naudotojų pranešimus, „Microsoft“ galiausiai patvirtino, kad kovo mėnesio „Windows 10“ atnaujinime iš tikro yra klaida, dėl kurios gali atsirasti „mėlynasis mirties ekranas“ – tie kam yra tekę jį patirti tikrai supranta, apie ką eina kalba. Jis esą pasirodo mėginant spausdinti dokumentus, tačiau panašu, kad tik su specifiniais tam tikrų gamintojų modeliais. Pasak pranešimų, dažniausiai klaida pasitaiko naudojant „Kyocera“, „Ricoh“ ir „Zebra“ spausdintuvus.
Su problema gali susidurti keleto „Windows 10“ versijų naudotojai, įskaitant ir naujausios „Windows 10 20H2“. Štai sąrašas visų paveiktų operacinės sistemos variacijų:
- „Windows 10“ ver. 1803 — KB5000809 (OS Build 17134.2087);
- „Windows 10“ ver. 1809 — KB5000822 (OS Build 17763.1817);
- „Windows 10“ ver. 1909 — KB5000808 (OS Build 18363.1440);
- „Windows 10“ ver. 2004 and 20H2 — KB5000802 (OS Builds 19041.867 and 19042.867).
Šių „Microsoft“ operacinės sistemos versijų palaikymo dokumentuose nurodyta – „Po šio naujinio įdiegimo gali pasirodyti APC_INDEX_MISMATCH klaida bei mėlynas ekranas bandant spausdinti dokumentus kai kuriais spausdintuvais ar programomis.“ Taip pat IT milžinė skelbia, jog problema yra tiriama ir stengiamasi rasti geriausią jos sprendimo būdą – „Microsoft“ žada pranešti kai tik turės daugiau informacijos.
Kol kas vienintelis sprendimas yra pašalinti paskutinį atnaujinimą, kurį esate įdiegę į savo kompiuterį, tačiau tokiu atveju gali „išlįsti“ kitos spragos – vis dėlto su kiekvienu naujiniu atkeliauja ir svarbūs sistemos saugos pataisymai.