Greitai besikeičiančiame technologijų amžiuje vienas dalykas, panašu, kiek užsigulėjo - juodai balti brūkšniniai kodai (angl. barcode) naudojami jau ne vienerius metus ir šiuo metu juos galima rasti ant beveik kiekvienos parduodamos prekės.
„Microsoft“ ėmėsi iniciatyvos šiuos kodus nuspalvinti - kompanija pradėjo procedūras, kuriomis siekiama gauti patvirtinimą „High Capacity Color Barcode“ technologijai. Jos esmė yra spalvų atsiradimas prekėms žymėti naudojamuose koduose. Drauge su įprastine informacija jis turėtų pasiūlyti ir kai kurių privalumų.
Visų pirma, spalvoti brūkšniniai kodai turėtų labiau derėti prie produktų pakuočių. Tačiau tai, galima sakyti, tik estetinė smulkmena. Gerokai rimtesnės kitos galimybės - žadama, kad brūkšniniu kodu bus galima užkoduoti ne tik informaciją apie prekę ir jos kainą, bet ir duomenis apie amžiaus grupę bei regioną, kuriai ji skirta, pardavimų akcijas. Gali būti, kad spalvoti brūkšniniai kodai atliks ir šiokią tokią apsaugos nuo piratavimo funkciją.
„Microsoft“ vizijoje vartotojai gali sužinoti, ką gi paslaptingasis brūkšninis kodas slepia tiesiog jį nuskenavę jį savo webkamera ar mobiliuoju telefonu. Kompanija tikisi, kad spalvotas brūkšninis kodas bus pradėtas naudoti jau šįmet. Išoriškai jis skirtis nuo tradicinio ir matmenimis, ir spalvomis.