Nuo pat metų pradžios „Microsoft“ nenustoja stebinti – technologijų milžinė pristatė naują įrankį tinklalapių kūrimui, priklausantį „Microsoft Digital Marketing Center“. Naujoji priemonė leidžia susikurti puslapį sau arba savo verslui nuo nulio, importuojant duomenis iš socialinių tinklų ar reklaminių kampanijų. Naujos paslaugos tikslas – padėti smulkiems verslams plėstis suteikiant jiems geresnius marketingo įrankius.
„Microsoft“ skelbia, jog pasak JAV smulkių verslų asociacijos, daugiau nei 36 % smulkiųjų verslininkų neturi interneto tinklalapių. Tai dvidešimt pirmame amžiuje itin aktualu, nes pasak marketingo kompanijos „Blue Corona“, beveik 80 % vartotojų prieš aplankydami naują kavinę, parduotuvę ar paslaugų teikėją paieškos įmonės internete, kad susidarytų ryškesnį įspūdį apie įmonę.
Norint naudotis tinklalapių kūrimo įrankių būtina susikurti „Digital Marketing Center“ anketą – užsiregistravę ir pateikę visą būtiną informaciją galite spausti „My Website“ mygtuką, esantį viršutiniame dešiniajame lango kampe ir būsite nukreipti į tinklalapių kūrimo įrankį.
Jei pasirinksite kurti tinklalapį pagal socialinio tinklo anketą, sistema automatiškai „ištrauks“ svarbiausius duomenis, tokius kaip nuotraukos, aprašymai ir panašūs dalykai. Taip pat galite pridėti bei redaguoti visus šiuos dalykus:
- Antraštę ir aprašymą;
- Vartotojų veiksmų mygtukus (skambinti, rašyti el. laišką, teirautis kainos ir pan.);
- Fono paveikslėlį;
- Verslo aprašą;
- Socialinius įrašus;
- Atsiliepimus;
- Galeriją;
- Kontaktinę informaciją;
- Nuorodas į soc. tinklus.
Vos kelių minučių pasižaidimo su sistema pakaks, kad ją perprastumėte – šis naujas įrankis išties itin paprastas naudojimui ir akivaizdžiai orientuotas į įvairaus plauko naudotojus, net ir tuos, kurie dar tik pradeda kelionę į skaitmeninį pasaulį. Nepaisant to, kad iš socialinių tinklų paimtais duomenimis sukurti tinklapiai gan paprasti, jie tikrai bus pakankamai funkcionalūs, kad padėtų augti smulkiam verslui.