Tamsūs aplikacijų ir interneto puslapių režimai netruko išpopuliarėti – taip ne tik patogiau naršyti ar siųsti žinutes tamsiuoju paros metu, bet ir taupoma įrenginio baterija, jei naudojamas telefonas ar nešiojamas kompiuteris. Prie naudotojo sąsajos tamsinimo judėjimo pagaliau prisidėjo ir visų mėgstamiausias internetinės paieškos tinklalapis „Google“.
Kompiuteriuose šiuo paieškos varikliu besinaudojantys vartotojai pamažu ėmė gauti pranešimus, leidžiančius pereiti į tamsų režimą. Pirmiausia tai pastebėjo naudotojai naršę „Incognito“ režimu, tačiau netrukus „Twitter“ ir kituose socialiniuose tinkluose buvo patvirtinta, jog tamsusis naršymo režimas veikia ir įprastoje naršyklėje. Iššokantis pranešimas nukreipia į nustatymų puslapį, kuriame galima pasirinkti vieną iš trijų temų – šviesią, tamsią arba tinkinamą pagal sistemą. Pastaroji prisitaikys prie Jūsų kompiuterio operacinėje sistemoje nustatytos foninės spalvos ir pravers mėgstantiems dažnai kaitalioti visos sistemos išvaizdą tarp tamsaus ir šviesaus būdo.
Naujovė kol kas pasiekiama ne visiems vartotojams – kai kuriems ji iš viso nesiūlom, kitiems neveikia naudojantis vaizdų paieška – tačiau greitu metu tamsus režimas turėtų būti plačiau paskleistas. Neabejojame, kad atnaujinimas bus naudingas visiems, o ypač prastai apšviestose patalpose dirbantiems žmonėms.
Taip pat „Google“ pranešė, jog svarsto apie į „iOS 14,5“ panašią asmens duomenų apsaugą, reikalaujančią naudotojų patvirtinimo prieš bet kokiai programai įgalinant aplikacijos viduje atliekamų veiksmų sekimą. Nors tokiam privatumo judėjimui nepritaria reklamuotojai ir programėlių kūrėjai, iš vartotojo perspektyvos matomi vien privalumai, net jei „Google“ pasirinks ne tokį griežtą kelią kaip „Apple“.
Manoma, kad informacinių technologijų milžinė „Google“ pritaikys taktiką, panašesnę į „Chrome“ naršyklės sausainiukų panaikinimą – dar pernai buvo pranešta, jog poros metų bėgyje bus siekiama panaikinti trečiųjų šalių paliekamą sekimo informaciją.
Kadangi „Google“ siekia sukurti efektyvią reklama paremtą elektroninę ekosistemą, jau dabar yra sukūrusi „Privacy Sandbox“ – sistemą, kuri leidžia reklamuotojams gerbiantiems žmonių privatumą taikyti savo reklamą ne į konkrečių asmenų paieškos istoriją, tačiau į panašius interesus turinčių žmonių grupes.