Pristatydama pirmąsias „RX 6000“ serijos vaizdo plokštes AMD pranešė, kad turi DLSS analogą, „FidelityF Super Resolution“, bet šios technologijos išleidimo datos taip ir nepateikė. AMD užsiminė, kad „FidelityF Super Resolution“ bus paremta „Microsoft DirectML“ technologija, bet daug nedetalizavo. Kol kas neaišku ar AMD planuoja sukurti vieną standartą pasitelkiant „DirectML“, kurį siūlytų žaidimo industrijai ar nori sukurti tik savo versiją, kurios naudojimui reikėtų bendradarbiavimo iš žaidimų studijų. Labiau tikėtina, kad tai yra antrasis variantas.
Pagal naujausią informaciją, AMD planuoja didelį tvarkyklių atnaujinimą šį pavasarį, o tai reiškia, kad ne anksčiau kaip kovo mėnesį. Su naujomis tvarkyklėmis gausime ne tik „FidelityF Super Resolution“ palaikymą, bet ir patobulintą „Radeon Boost“ technologiją.
„Radeon Boost“ nenaudoja dirbtinio intelekto, kad pagerintų žaidimų spartą. Vietoj to technologija dinamiškai keičia rezoliucija kai yra greitas veiksmas. Todėl esant daug veiksmo kadrų kiekis pakyla, bet tai tuo pačiu duoda spartos netolygumą. Nauja „Radeon Boost“ versija rezoliuciją mažins tik tuose vaizdo vietose, kur yra greitas veiksmas. Dabartinė technologija sumažina rezoliuciją visam kadrui. Dėl to žaidžiant pirmo asmens šaudyklę ginklas veiksme atrodo prasčiau nei turėtų, to nebus su nauja „Radeon Boost“ versija.