„Huawei“ jau nuo pat JAV sankcijų pradžios praėjusių metų viduryje nenustoja kalbėti apie „Android“ pakeisiančią operacinę sistemą. Tačiau žodžiais neapsiribojama – prieš keletą mėnesių bendrovė pristatė antrąjį „Harmony OS“ operacinės sistemos leidimą, o neseniai vykusioje „Huawei“ Programuotojų konferencijoje pasidalino ir naujienomis apie aplikacijų kūrėjams skirtą „Harmony OS 2.0“ versiją. Visgi medijos dėmesį patraukė ambicingi „Huawei“ planai.
„Huawei“ Vartotojų verslo programinės įrangos departamento viceprezidentas Yang Haisong pasidžiaugė, jog nuo pat „Harmony OS 2.0“ programuotojams skirtos versijos išleidimo prieš dvi savaites prie „Harmony OS“ ekosistemos nuolatos jungiasi įvairūs programinės įrangos kūrėjai. Jo teigimu, tai yra naudinga abiem pusėms ir padės pamatus kitam išmaniųjų įrenginių dešimtmečiui.
Remiantis oficialiais duomenimis, „Harmony OS 2.0“ programuotojų versijos programoje dalyvauja daugiau nei 1800 programinės įrangos kūrėjų grupių. Ši išankstinė prieiga prie dar vartotojams neišleistos operacinės sistemos padės aplikacijų ir kitos programinės įrangos vystytojams. „Harmony OS 2.0“ beta versija turėtų padėti programuotojams užbaigti savo programų kūrimo darbus, naudojant paskirstytas programų sistemas, paskirstytų vartotojo sąsajų sistemas ir „DevEco Studio“.
Tačiau renginio konferencijos vinimi tapo žinia, kad „Huawei“ prognozuoja, jog 2021 metais rinkoje bus parduota 100 milijonų įrenginių, kuriuose bus įdiegta „Harmony OS“. Pranešama, jog norėdama pasiekti tokį įspūdingą rezultatą bendrovė pradėjo bendradarbiauti su net 40 technologijų prekės ženklų. Nors kol kas sunku vertinti, kiek pagrįstos tokios prognozės, tokie dideli „Huawei“ užmojai turėtų atkreipti ir „Google“ dėmesį, kurios vystoma „Android“ operacinė sistema jau daugelį metų laikoma nepajudinama lydere.
Tiesa, reikėtų nepamiršti, jog, kitaip nei„ Android“, „Harmony OS“ planuojama diegti į daug didesnę prietaisų įvairovę, o ne tik į telefonus ar planšetes – išmaniuosius laikrodžius, ausines, robotus siurblius ir kitus buities prietaisus, nešiojamus kompiuterius ir netgi automobilius. Taigi, gali būti, jog „Huawei“ minimi 40 prekės ženklų būtent ir yra iš šios daugybės skirtingų išmaniųjų įrenginių segmentų.