Naršydami internete vyrai daugiausia laiko skiria žaidimams bei įvairiausių IT daiktų analizei, kai tuo tarpu moterys kalbasi su draugėmis, perka ar planuoja atostogas.
Tai paaiškėjo po bendrovės „Forrester Research“ atlikto tyrimo, kurio metu buvo apklausti 22 662 respondentų iš didžiųjų Europos valstybių.
Tyrimas atskleidė ir tai, kad moterų, naršančių internete skaičius (54 proc.), kol kas yra mažesnis nei vyrų (62 proc.).
Moterys rečiau naudoja internetą, kaip informacijos šaltinį nei vyrai. Jos taip pat rečiau skaito produktų apžvalgas daugiau laiko skirdamos pirkimui bei socialinių ryšių palaikymui.
Tyrimas atskleidė, kad per pastaruosius ketverius metus europiečiai internete praleidžia daugiau laiko naršymui skirdami po 8,4 val. per savaitę. Anksčiau šis skaičius siekė 7,3 val.