Šiaulių bankas pasirinko pasaulinės informacinių technologijų (IT) lyderės „Oracle“ dedikuotą debesijos sprendimą. Šiaulių banke diegiami „Oracle“ sprendimai išsiskiria lankstumu, dideliu našumu, itin aukštu saugumo lygiu bei leidžia užtikrinti reikiamą momentinį IT sistemų „prieinamumą“, kai to reikia.
Šiaulių bankas IT infrastruktūrai modernizuoti pasirinko „Oracle“ Exadata Cloud@Customer sprendimą. Būtinybę modernizuoti IT infrastruktūrą padiktavo sparčiai pasikeitę klientų finansiniai poreikiai, banko personalo darbo įpročiai ir bankams keliami visuomenės lūkesčiai.
„Oracle“ didelio našumo sprendimas – Exadata Cloud@Customer bus patalpintas duomenų centruose bei administruojamas bendrovės „Oracle“ specialistų kaip vientisas sprendimas. Tokia specializuota „Oracle“ kompanijos paslauga leis bankui sumažinti technologinių sistemų administravimo kaštus, efektyvinti darbo krūvį banko IT specialistams, kurie galės koncentruotis į inovacijų kūrimą, bei būti itin lanksčiam IT sistemų potencialo požiūriu.
Įdiegęs specializuotą „Oracle“ sprendimą, Šiaulių bankas atitiks pačius aukščiausius Europos bankininkystės institucijos (EBI) keliamus reikalavimus duomenų saugumui ir naudosis naujausiais debesijos technologijų pranašumais: spartesnėmis IT sistemomis, efektyvumu, lankstumu, saugumu bei aukštu patikimumu.
„Inovatyvūs sprendimai leis mums veikti efektyviau, sparčiau, saugiau, užtikrinant maksimalius Šiaulių banko klientų lūkesčius. Sukurdami lanksčią, kokybišką, adaptyvią, modernią IT infrastruktūrą, galėsime prisitaikyti prie iššūkių, o kartu ir išlikti inovatyvūs bei teikti aukščiausio lygio paslaugas savo klientams“, – sakė Šiaulių banko administracijos vadovas Vytautas Sinius.
Šiaulių banko pasirinktas „Oracle“ sprendimas leis bankui optimaliai išnaudoti techninės ir programinės įrangos potencialą pagal poreikį, sistemą prižiūrint „Oracle“ aukščiausių ekspertų grupei. Dirbtinio intelekto pagalba sprendimas leis identifikuoti ir eliminuoti galimas problemas, vartotojams jų net nespėjus pastebėti, o įdiegti kompiuterio mokymo (angl. machine learning) algoritmai efektyvins ir optimizuos visos IT sistemos našumą.
„Oracle“ ir toliau praktiškai įgyvendina savo inovatyvią viziją teikti debesijos paslaugas klientų duomenų centruose. „Oracle“ Exadata Cloud@Customer sprendimas skirtas klientams, norintiems naudotis debesų kompiuterijos galimybėmis, tačiau negalintiems perkelti duomenų į viešąją debesiją dėl veiklos pobūdžio, atitikties ar galimo tinklo vėlavimo reikalavimų. Exadata Cloud@Customer idealiai tinka organizacijoms, norinčioms naudoti viešosios debesijos privalumais savo duomenų centruose. Šis sprendimas suteikia visas lankstumo, paprastumo, saugos funkcijas bei prieigą prie pačių naujausių „Oracle“ kompanijos vystomų technologijų“, – sakė Andrius Skunčikas, „Oracle“ Baltijos šalių vadovas.
Naujoji platforma daugiausia bus skirta programinės įrangos FORPOST aplinkai. Šios bankų veiklos valdymo sistemą sukūrusi bendrovė „Forbis“ – viena pirmųjų „Oracle“ partnerystės programos narių Baltijos šalyse, turinti išskirtinį licencijų ir aparatinės įrangos platintojo statusą (License&Hardware reseller). Bendrovė nuo 2014 metų taip pat yra Oracle Exadata Ready programos dalyvė. FORPOST programinės įrangos veikimas Exadata Cloud@Customer aplinkoje, buvo ištestuotas kartu su Šiaulių banko, „Forbis“ ir „Oracle“ specialistais.