Finansų platforma „Revolut“ pristatė savo internetinę versiją, skirtą klientams Europoje, Australijoje, Singapūre, Japonijoje ir JAV. Nuo šiol klientai gali saugiai pasiekti savo paskyrą ne tik išmaniojo telefono programėlėje, bet ir interneto naršyklėje kompiuteryje, rašoma pranešime.
Nesvarbu, ar klientas prarado telefoną, kortelę, ar paprasčiausiai nori patikrinti savo sąskaitą kompiuterio ekrane, „Revolut“ internetinė versija suteiks jam lankstumo ir saugumo.
Klientai prie „Revolut“ internetinės versijos gali saugiai prisijungti naudodami dviejų veiksnių autentifikavimą (Two-Factor Authentication, 2FA). Naršyklėje „Revolut“ klientai gali matyti sąskaitų ir mokėjimo kortelių informaciją, atliktų operacijų istoriją. Jie taip pat gali užblokuoti/atblokuoti korteles ir PIN kodą, vos keliais paspaudimais įjungti arba išjungti visus kitus kortelių saugos nustatymus.
Per savo „Revolut“ paskyrą interneto naršyklėje klientai taip pat gali papildyti savo „Revolut“ sąskaitą banko pervedimu, debeto ar kredito kortele ir „Apple Pay“ (jei naudoja „Safari“ naršyklę). Jei kyla klausimų, jie gali pasinaudoti pokalbių funkcija ir susisiekti su klientų aptarnavimo specialistais ar rasti atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.
„Prieiga prie paskyros per interneto naršyklę buvo viena labiausiai mūsų klientų prašomų funkcijų, todėl džiaugiamės pristatydami saugią ir patogią „Revolut“ internetinę versiją, kuria jie galės prireikus pasinaudoti. Mūsų klientai dabar gali pasiekti savo pinigus bet kur ir bet kada, net jei neturi su savimi telefono ar kortelės, ar paprasčiausiai nori patikrinti sąskaitą kompiuterio ekrane, galimybė naudotis internetine versija suteiks daugiau lankstumo ir patogumo“, – sako „Revolut“ generalinis direktorius ir įkūrėjas Nik Storonsky.
„Revolut“ internetinė versija pasiekiama saugiame prisijungimo puslapyje, kur klientas turės įvesti savo mobiliojo telefono numerį ir vykdyti ekrane toliau pateikiamas instrukcijas.