„Siemens“ automobilių daugialypės terpės sistemų kūrimo padalinys „VDO Dayton“ sukūrė galingesnę kilnojamąją navigacijos sistemą PN 2050 su itin sparčiai kelionės maršrutą sudarančiais algoritmais.
Kilnojamosios navigacijos sistemos PN 2050 procesorius yra apie 30 proc. spartesnis, o globaliosios navigacijos sistemos (GPS) signalų imtuvas žymiai jautresnis, lyginant su ankstesnėmis sistemomis. Sudėtingesni algoritmai per kelias sekundes leidžia sudaryti optimalų maršrutą net keliose valstybėse. Vairuotojui nukrypus nuo planuoto maršruto, sistema iš karto pateikia alternatyvas, ir net pervažiavus ilgą tunelį akimirksniu susiranda GPS palydovus.
Skaitmeniniai vietovių žemėlapiai pateikiami 512 megabaitų SD kortelėje, talpinančioje visus Vokietijos kelius, arba 2 gigabaitų kortelėje, kurioje yra visos Europos kelių tinklas.
Naujosios sistemos įranga leidžia keisti pranešimų, garso ar kitus parametrus nestabdant maršruto paieškos. Be to, ja patogiau naudotis dėl didelio ekrano su šviesos jutikliais, kurie pagal aplinkos sąlygas pritaiko ekrano apšvietimą. Kaip ir daugelis diegiamų sistemų, naujoji įranga leidžia jungtis prie skaitmeninės radijo paslaugos TMC (Traffic Mesage Channel), todėl, parinkdama maršrutą, sistema gali automatiškai atsižvelgti į naujausius pranešimus apie eismo sąlygas.
Navigacijos sistema integruojama į automobilio elektros sistemą, todėl ji aktyvuojama vos užvedus automobilį. Sistemos pranešimų metu muzika automatiškai nutildoma, o integruoto MP3 grotuvo atkuriama muzika girdima per automobilio garsiakalbių sistemą.