AMD žadėjo, kad iki lapkričio 18 dienos palaipsniui atskleis daugiau informacijos apie Ray Tracing spartą ir šios technologijos palaikymą. Dabar aiškėja, kad „RX 6000“ serijos vaizdo plokštės nebus suderinamos su visais Ray Tracing API. Suderinamumo nebus su „NVIDIA DirectX RTX“ ir „NVIDIA Vulkan RTX“, bet „RX 6000“ serija draugaus su „Microsoft DXR“ API ir „Vulkan Ray Tracing“ API.
Tai reiškia, kad išskirtiniuose NVIDIA žaidimuose AMD vaizdo plokštės Ray Tracing efektų apdoroti negalės. „RX 6000“ serija RT efektų apdorojimą galės vykdyti tik tuose žaidimuose, kurie naudoja atvirus standartus kaip DXR ar „Vulkan Ray Tracing“. Pavyzdžiui, DXR naudoja „Control“ žaidimas.
Tikimasi, kad laikui bėgant žaidimuose bus daugiau naudojami atviri Ray Tracing API, kas padės AMD. Žaidimų kūrėjus atvirus RT API vers naudoti ir konsolės, kuriose yra AMD grafikos procesoriai.