Kai kurie žaidėjai jau yra gavę „RTX 3080“ vaizdo plokštes, bet buvo nemaloniai nustebinti, nes žaidimai dažnai užstringa. Tokių skundų jau galima rasti įvairiuose forumuose, tad tai ne vienetinis atvejis. Įdomu, kad nestabilumas pasireiškia visoms vaizdo plokštėms nepriklausomai nuo gamintojo, tad tai bendra problema, o ne kurio nors vieno gamintojo.
Pastebėta, kad tam tikri žaidimai lūžta tada, kai „RTX 3080“ grafikos procesorius viršija 2.0 GHz dažnį. Kol kas NVIDIA nėra pateikusi oficialaus pranešimo dėl šio problemos, bet jos sprendimo būdas yra gana paprastas. Reikia tik 50-100 MHz sumažinti grafikos procesoriaus dažnį su tokia programėle kaip „MSI Aftetburner“. Vėliau NVIDIA turėtų pasiūlyti ilgalaikį sprendimo būdą.
Kol kas neaišku ar šią nestabilumo problemą sukelia per agresyvus gamyklinis spartinimas ar kažkokia klaida „GeForce“ tvarkyklėse, o gal būt maitinimo blokai.