Reklamos internetiniuose puslapiuose gali būti labai įkyrios, o kai kurios jų ir pakankamai žalingos. Tikriausiai nieko neturėtų stebinti tai, jog reklaminių skydelių užkrovimas reikalauja Jūsų internetinių resursų, o tuo pačiu ir eikvoja Jūsų įrenginių baterijas bei mažina puslapių, kuriuose lankotės užkrovimo greitį.
„Google“ priklauso populiariausia interneto naršyklė „Chrome“, kuri jau visai netrukus gali padėti išspręsti problemas, kurios susijusios su tinklalapiuose rodomomis reklamomis. Ketvirtadienį kompanijos atstovai paskelbė, jog yra pradedama dirbti su eksperimentine technologija, kuri blokuos daug resursų reikalaujančias reklamas.
Pranešama, kad reklamos, kurios reikalaus daugiau nei 4 megabaitų internetinių duomenų arba apkraus Jūsų įrenginių procesorių darbą bus paprasčiausiai nerodomos. Vietoj tokios reklamos vartotojas matys pranešimą, jog skelbimas yra blokuojamas. Tiesa, „Google“ atskleidžia, kad tokie reklaminiai skelbimai sudaro maždaug 0,3 proc. visų reklamų.
Tokį „Google“ sprendimą greičiausiai įtakoja itin sparčiai besikeičianti situacija internetinių naršyklių rinkoje. Jau dabar vartotojai gali rasti „Chrome“ alternatyvų, kurios atkeliauja su įdiegtais reklamos blokavimo įrankiais, o kai kurios naršyklės blokuoja ir reklamas, kurios stebi Jūsų elgseną internete ar gali pažeisti Jūsų privatumą.
Kaip jau minėjome, daugybės resursų reikalaujančios reklamos sudaro vos 0,3 proc. visų reklaminių skelbimų, tačiau jos sunaudoja įspūdingą kiekį internetinių duomenų bei Jūsų procesorių resursų. „Google“ skelbia, kad tokio tipo skelbimai sunaudoja 27 proc. visų internetinių duomenų bei 28 proc. procesorių resursų. Tai yra išties įspūdingi skaičiai, atsižvelgiant kokį nedidelį procentą visų reklamų sudaro tokie skelbimai.