Bendrovė „Lintel“, informacijos telefonu ir kontaktų centrų paslaugų lyderė Lietuvoje, plečia konsultacijų linijos „Pagalba kompiuterių vartotojams 1518“ paslaugą. Nuo kovo konsultantai privatiems vartotojams iškilusias problemas dirbant su kompiuteriu ar internetu padeda spręsti ne tik telefonu, bet ir nuotoliniu būdu prisijungdami prie kliento kompiuterio. Ši Lietuvoje unikali paslauga ne tik pagreitina pagalbą vartotojams, bet ir kainuoja pigiau negu į namus išsikviesti IT priežiūros specialistą.
„Teikdami konsultacijas darbo kompiuteriu ir interneto klausimais, pastebėjome tendenciją, kad nemažai daliai klientų patarimų telefonu neužtenka. Trūkstant darbo su kompiuteriu įgūdžių ar anglų kalbos žinių, vartotojai ne visada išsprendžia problemas, konsultuojami telefonu. Be to, kai kurie žmonės linkę nesigilinti į kompiuterio priežiūros klausimus ir tai mielai patiki profesionaliems specialistams. Įvertinę šį poreikį, nusprendėme patobulinti paslaugą ir pasiūlyti visiems Lietuvos kompiuterių vartotojams visišką naujovę – nuotolinę pagalbą prisijungiant prie kompiuterio“, – teigė Daiva Urbanavičienė, „Lintel“ generalinė direktorė.
Naudotis nuotolinės kompiuterių priežiūros paslauga yra įprasta užsienio šalių gyventojams. Paslauga JAV ir Vakarų Europos rinkose, teikiama jau apie dešimtmetį, sulaukė palankumo, nes garantuoja greitą problemos išsprendimą, mažas išlaidas ir visišką duomenų, esančių vartotojo kompiuteryje, saugumą. „Lintel“, teikdama šią paslaugą, taip pat laikosi aukščiausių saugumo reikalavimų. „Prie kliento kompiuterio gali jungtis tik bendrovės konsultantas, tik iš savo darbo vietos ir tik klientui inicijavus šį prisijungimą. Kol specialistas tvarko kompiuterį, interneto ryšys yra koduojamas. Klientas prisijungimą prie jo kompiuterio gali bet kada nutraukti“, – aiškino „Pagalbos kompiuterių vartotojams 1518“ paslaugos vadovas Andrius Norkaitis.
Paskambinusiam telefonu 1518, „Lintel“ konsultantas iš pradžių siūlys padėti telefonu. Jeigu tai nepavyks, sutikus klientui, specialistas interneto ryšiu prisijungs prie jo kompiuterio darbalaukio. Tai įmanoma tik vartotojui interneto naršyklės lange surinkus tam tikrą adresą ir aktyvavus specialią prisijungimo programą. Žmogus, inicijavęs prisijungimą, matys darbalaukyje, kokios operacijos atliekamos jo kompiuteryje. Konsultantui pabaigus darbą, pakartotinai prisijungti be kliento sutikimo neįmanoma.
Dažniausiai žmonės į „Lintel“ kompiuterių specialistus kreipiasi ne dėl techninių gedimų, o dėl kompiuterinių įgūdžių naudotis programinėmis įrangomis trūkumo. Bendrovės konsultantai pataria bei padeda elektroninio pašto, didelės apimties byloms parsisiųsti naudojamų FTP ir P2P programų, interneto naršyklių, antivirusinių ir anti-spyware, kitų programų įdiegimo ir naudojimo klausimais. Jei problema labai sudėtinga ir reikalauja techninės įrangos keitimo, ilgo ir sudėtingo darbo, konsultantai pataria kaip elgtis toliau.
„Įmonės dažnai turi savo IT specialistus, o žmogus iki šiol turėjo spręsti savo problemas kaip išmano. Dėl šios priežasties gali iškilti grėsmė, kad žmogus kompiuterį remontuos pats ir tik dar labiau jį sugadins. Vartotojas taip pat patiria papildomų išlaidų, kai nesugebėdamas tiksliai identifikuoti gedimo ar problemos, kompiuterį atiduoda tvarkyti į techninį servisą ar kviečia IT specialistą, o vėliau paaiškėja, kad problema yra lengvai išsprendžiama pasikonsultavus ar nuotoliniu būdu“, - minėjo A. Norkaitis
Iki šiol Lietuvoje nuotoliniu būdu kompiuterių priežiūros paslaugas užsisakyti galėjo tik bendrovės, sudariusios sutartį su išorine specializuota IT įmone. „Lintel“ pirmoji Lietuvoje šią paslaugą padarys prieinamą ir privatiems vartotojams, kuriems nereikės sudaryti jokių įsipareigojančių sutarčių, o atsiskaitymo būdas itin paprastas ir patogus – nustatytas tarifas už pokalbio minutę.
Nuotolinės kompiuterių priežiūros paslauga nebus apmokestinama atskirai. Kaip ir iki šiol, konsultacijų minutės kaina TEO AB, LT fiksuotojo ryšio tinkle bus 2 litai, mobiliojo ryšio tinkluose – 3 litai. Naudotis šia paslauga galės visi, turintys veikiantį kompiuterį ir interneto ryšį. Fiksuotojo ir mobiliojo ryšio vartotojai profesionalias konsultacijas gali gauti visą parą, be poilsio dienų.
„Lintel“ siūloma nuotolinės kompiuterių priežiūros paslauga priskiriama antrajam pagalbos lygmeniui. Ateityje bendrovė planuoja pasiūlyti ir trečiojo lygio pagalbą – kompiuterių specialisto iškvietimą į namus.