„Sony“ atskleidė daug „PlayStation 5“ specifikacijų ir naujovių. Mums bene įdomiausia dalis yra apie grafikos procesorių. Buvo atskleista, kad grafikos procesorius turės 36 vykdomuosius blokus ir 2304 stream procesorius. Labai įdomu, kad grafikos procesorius galės pasiekti net 2,23 GHz dažnį, o tai iki šiol nematytas dažnis grafikos procesoriuose.
„Sony“ net teigia, kad dažnis galėtų būti ir didesnis, bet jie nusprendė jį apriboti ties 2,23 GHz. Tai iš viso suteiks 10,3 TFLOPs skaičiuojamąją galią. Žinoma, senos ir naujos architektūros TFLOPs žaidimuose duoda visai kitokią spartą, tad sparta pes TFLOPs išaugs žymiai. Taip pat buvo atskleista, kad bus naudojama 16 GB GDDR6 atminties, bet daugiau detalių pateikta nebuvo. Tai gali reikšti, kad „Sony“ atminties nediferencijuos ir bus bendra video ir sistemos atmintis. PS5 procesorius turės 8 „Zen 2“ branduolius, bet apie SMT neužsimenama. Procesoriaus dažnis bus apribotas ties 3,5 GHz. PS5 dar siūlys ray tracing efektus, bet jie netūrėtų būti labai įspūdingi. Teigiama, kad ray tracing bus tik nežymus.
„Sony“ su „PlayStation 5“ leis komponentams (GPU, CPU) keisti dažnį, bet bendras elektros sunaudojimas bus apribotas. Taip norima išlaikyti priimtinas elektros sąnaudas, o tuo pačiu gerą aušinimo veikimą.
Vienas iš didelių pristatymo akcentų buvo duomenų kaupikliai. „PlayStation 5“ turės integruotą SSD su 825 GB talpa. Šis SSD siūlys iki 5,5 GB/s duomenų kopijavimo spartą. Įdomu, kad tai nebus NVMe SSD, o kaupiklis su „Sony“ protokolu. Pavyzdžiui, NVMe siūlo 2 prioritetines linijas, o „Sony“ protokolas net 6. Norintys daugiau talpos galės prijungti išorinius kietus diskus per USB arba į vidų montuoti NVMe kaupiklį. Norint žaisti PS5 žaidimus, jie turės būti vidiniame 825 GB SSD kaupiklyje. Kiti žaidimai veiks ir iš kitų laikmenų.