Tarptautinė kompiuterių gamintoja „Lenovo„ toliau žengia į rinką, skirtą kompiuterių vartotojams namuose. Kovo 1-ąją Vokietijoje ir Austrijoje buvo pristatyta asmeninių kompiuterių serija „Lenovo 3000 K“.
Anot „Lenovo“, naujieji produktai leidžia žengti į rinkos segmentą, kuris anksčiau buvo nepasiekiamas – sparčiai augančią namų vartotojų rinką.
Žengiant į Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos rinkas, didžiausia dėmesį „Lenovo“ skirs staliniams asmeniniams kompiuteriams, kurie bus platinami mažmeniniu „Lenovo“ partnerių tinklu.
„Lenovo 3000 K“ serija yra pirmasis mūsų žingsnis įgyvendinant namų vartotojų strategiją, - teigia „Lenovo“ padalinio Austrijoje ir Vokietijoje vadovas Marcas Fischeris. – Toliau analizuosime, kokius papildomus produktus ir kokiais kanalais galime pristatyti rinkai“.
Pirmosios „Lenovo 3000 K“ serijos kregždės – keturi staliniai kompiuteriai, kurių geriausioje versijoje sumontuotas „Intel 946GZ“ mikroschemų ir lustų rinkinys, „Intel E6300“ procesorius ir „nVidia 7950GT“ vaizdo korta. Visuose modeliuose įdiegta nauja „Microsoft“ operacinė sistema „Windows Vista“. Serijos naujovė – galimybė vartotojui rankiniu būdu reguliuoti procesoriaus darbą, siekiant tylesnės aplinkos ir taupant energiją.
Kartu su kompiuteriais namų vartotojams siūlomas aptarnavimas, įdiegta nemokama telefono linija konsultacijoms ir remonto darbų užsakymams.
„Dar šiais metais platesnis produktų asortimentas, skirtas kompiuterių vartotojams namuose, pasieks ir Lietuvą“, - sako Gytis Česnuitis, Verslo partnerių pardavimų vadovas.
Su naująja „Lenovo 3000 K“ serija „Lenovo„ pristatė ir du naujus monitorius – 22 colių įstrižainės „D222“ ir 19 colių įstrižainės „L193“, atitinkančius naujausias stalinių kompiuterių raidos tendencijas.