Skirtingo formato klientų duomenų surinkimas iš įvairių sistemų, kurių pasiekimui reikia specifinių žinių ir įrankių, yra vienas iš didžiausių iššūkių didelėse telekomunikacijų bendrovėse, rašoma pranešime žiniasklaidai. Naujoji „Exacaster“ platforma ne tik automatizuoja šį procesą, bet ir leidžia greitai paruošti duomenis tolesniam naudojimui: verslo analizei, personalizuotoms rinkodaros kampanijoms, dirbtinio intelekto algoritmams kt.
„Exacaster“ įkūrėjo ir vadovo Šarūno Chomentausko teigimu nuolatos auga telekomunikacijų bendrovių teikiamų skaitmeninių paslaugų kiekis bei artėja dideli duomenų formatų pasikeitimai susiję su 5G paslaugomis. Iki šiol didžiosios telekomunikacijos įmonės sprendžia klientų duomenų surinkimą duomenų inžinerijos projektų pagalba, kai skirtingose IT platformose esantys ir tarpusavyje nesisiejantys duomenys yra apjungiami specialiai sukurto programinio kodo pagalba. Tai brangus ir lėtas kelias, jame neišvengiama klaidų. Dar ir šiandien pasitaiko, jog pvz., tam pačiam klientui skambina net keli vadybininkai ir siūlo nereikalingas paslaugas.
Būtent šias problemas sprendžia „Exacaster Customer 360“ platforma. Pasak bendrovės vadovų, šis pažangus produktas leis telekomunikacijų įmonėms, nereikalaujant papildomų IT kompetencijų ir programavimo žinių, paprastai surinkti duomenis, juos apjungti ir panaudoti efektyviau. Geresni duomenys leidžia tiksliau išanalizuoti vartotojo elgseną, taikliau prognozuoti bei pateikti aktualesnius individualius pasiūlymus.
Per dešimtmetį „Exacaster“ nuo 2 žmonių išaugo iki beveik 60 darbuotojų komandos, šiuo metu bendrovės metinė apyvarta siekia beveik 4 mln. eurų.
Klientų pasitikėjimą įmonė įgijo teikdama specializuotus sprendimus, kurie yra paremti dirbtinio intelekto galimybėmis. Pagrindines pajamas „Exacaster“ uždirba teikdama paslaugas Europoje ir Š. ir P. Amerikos žemynuose veikiančioms telekomunikacijų įmonėms.