Pirmaujanti pasaulyje verslo programinės įrangos gamintoja SAP SE šiandien paskelbė iki 2040 metų pabaigos pratęsianti verslo valdymo sistemos „SAP S/4HANA®“ palaikymą. SAP iki 2027 metų taip pat teiks bazinį palaikymą tokiai svarbiai programinei įrangai kaip „SAP® Business Suite 7 software*“, su galimybe palaikymą pratęsti iki 2030 m. pabaigos.
SAP nuotr.
„Mūsų klientai parodė, kad „SAP S/4HANA“ yra jų ateities kryptis ir, kad jie iš SAP tikisi ilgalaikio įsipareigojimo šiai platformai, – sakė bendrovės generalinis direktorius ir vykdomosios valdybos narys Christianas Kleinas. – „Žinome, kad mūsų klientai, pasinaudodami unikaliomis SAP sprendimų galimybėmis, pertvarko savo verslą. Neseniai atlikta Amerikos SAP vartotojų grupės apklausa parodė, kad visi be išimties klientai ketina pereiti prie „SAP S/4HANA“. Vokietijoje analogiška apklausa atskleidė, kad klientų investicijos į „SAP S/4HANA“ sparčiai auga. Reaguodama į tai ir į klientų poreikį rinktis, SAP suteiks daugiau lankstumo ir galimybių pasinaudoti novatoriškais „SAP S/4HANA“ privalumais, atitinkančiais individualų mūsų klientų projektų tempą ir sudėtingumą.“
Stiprus impulsas ir lankstumas
„SAP S/4HANA“ yra naujos kartos išmanus programų paketas, leidžiantis įmonėms tapti išmaniomis skaitmeninėmis bendrovėmis. „SAP S/4HANA“ jau naudoja per 13.800 klientų, dar tūkstančiai, norėdami pertvarkyti savo verslą ir tapti informaciją valdančia įmone, šį sprendimą šiuo metu aktyviai diegia. Paskutinės apklausos rodo sparčiai augančias klientų investicijas į „SAP S/4HANA“. Vokiškai kalbančių vartotojų grupės apklausa atskleidė, kad daugiau nei 49 proc. klientų per artimiausius trejus metus planuoja persikelti į „SAP S/4HANA“. Amerikos vartotojų grupės apklausa rodo, kad klientų, neplanuojančių persikelti į „SAP S/4HANA“ skaičius nukrito iki nulio.
Bendradarbiaudama su klientais ir partneriais SAP įsipareigojo užtikrinti „SAP S/4HANA“ palaikymą iki 2040 m. ir kartu iki 2027 m. pratęsė „SAP Business Suite 7“ palaikymą. Tai padės klientams išnaudoti inovacijų potencialą ir optimaliai lanksčiai pertvarkyti verslo procesus bei apsaugoti savo esamas investicijas.
„Klientams, patikintiems savo skaitmeninę transformaciją „SAP S/4HANA“, reikia partnerio, kuris būtų taip pat įsipareigojęs diegti inovacijas tiek versle, tiek valdymo procesuose. „SAP S/4HANA“ palaikymo užtikrinimas iki 2040 metų – tai mūsų įsipareigojimas SAP klientams, suteikiantis dar daugiau pasitikėjimo planuojant ateitį“, – sako Joshua Greenbaumas, „Enterprise Applications Consulting“ direktorius. „Klientai nori kruopščiai planuoti pertvarkas ir patirti kuo mažiau trikdžių vykdant verslo procesus, o taip pat pageidauja lankstumo“.
Papildomas „SAP Business Suite 7“ palaikymo laikotarpis leis klientams prisitaikyti prie pokyčių tempo ir sinchronizuoti esamus „SAP Business Suite“ programinės įrangos procesus su klientų verslo transformacijos procesais.
Pasirinkimas ir investicijos apsauga
SAP klientams suteikia „SAP Business Suite 7“ bazinį palaikymą papildomiems dvejiems metams ir užtikrins pagrindinių funkcijų, kurios reikalingos klientams, priežiūrą. Šie pokyčiai neturės įtakos galiojančioms sutartims, taip pat nebus taikomi ir papildomi mokesčiai. Pasibaigus šiam etapui, SAP pasiūlys klientams pasirinkti, kaip nuo 2028 m. bus tęsiamas „SAP Business Suite 7“ bazinis programos palaikymas.
Klientai, kuriems reikalingas programose palaikymas ilgesnėse „SAP S / 4HANA“ konversijos fazėse, galės pasinaudoti išplėstinės priežiūros pasiūlymu. Tai sudarys dviejų procentinių punktų priemoką nuo esamos bazinės „SAP Business Suite 7“ techninės priežiūros ir palaikymo paslaugos kainos. Paslauga bus teikiama papildomus trejus metus – nuo 2028 m. pradžios iki 2030 m. pabaigos.
Klientams, kurie iki 2027 m. nepasirinks programos palaikymo plano, priežiūros planai bus parenkami automatiškai, pagal kliento specifiką. Šis planas, kuriam tarifai nesikeis, apims problemų sprendimų paslaugas.
„Mūų svarbiausia užduotis – padėti klientams sėkmingai plėtoti verslą. Prisiimdami ilgalaikius „SAP Business Suite 7“ įsipareigojimus ir užtikrindami „SAP S / 4HANA“ ilgalaikį palaikymą, galime suteikti savo klientams galimybę planuoti ir pasirinkti teisingą kelią į ateitį“, – sako Michael Kleinemeier, „SAP Digital Business Services“ vadovas ir SAP vykdomosios valdybos narys.
* Pagrindinės „SAP Business Suite 7“ programinės įrangos programos yra „SAP ERP 6.0“, „SAP Customer Relationship Management 7.0“, „SAP Supply Chain Management 7.0“, „SAP Supplier Relationship Management 7.0 applications“ ir „SAP Business Suite powered by SAP HANA®“.