„Kaspersky“ tyrimas atskleidė, kaip Lietuviai elgiasi internetinėje erdvėje ir kokias klaidas jie daro, kai naudoja įmonės įrangą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Remiantis „Kaspersky“ tyrimu, 25 proc. lietuvių darbo kompiuterį naudoja bendravimui socialiniuose tinkluose. 35 proc. respondentų teigė, kad didžiąją savo laiko dalį praleidžia darbe, todėl nėra nieko blogo, jeigu socialinių tinklų tikrinimui jie panaudos įmonės įrangą. Taip pat lietuviai gana dažnai (25 proc.) prisijungia prie nemokamų viešųjų „Wi-Fi“ tinklų, o 13 proc. tai daro reguliariai.
Šis tyrimas yra „Skaitmeninių pagirių“ (angl. Digital Hangover) kampanijos, kurią sukūrė tarptautinė kibernetinio saugumo bendrovė „Kaspersky“, dalis. Kampanija siekia parodyti iššūkius, kuriuos gali išprovokuoti nerūpestingas vartotojų elgesys internete. Atliktas tyrimas apėmė keletą skirtingų sričių: asmeninės informacijos dalijimąsi, slaptažodžius, kibernetinį piratavimą ir elgesį darbe. Kadangi daugiau nei pusė žmonių dirba įmonėse, kurios turi daugiau nei 50 darbuotojų, labai svarbu, kad šie darbuotojai žinotų pagrindines kibernetinio saugumo taisykles.
„Darbuotojai yra silpniausia kibernetinio saugumo grandinės dalis, nes dėl jų netinkamo elgesio internete iškyla pavojus įmonių tinklams ir konfidencialiems duomenims. Patikimas kibernetinio saugumo sprendimas, skirtas visoms svarbiausioms įmonės tinklo dalims, ir kibernetinio saugumo mokymai padės apsaugoti neskelbtinus įmonės duomenis“, – teigė Andis Steinmanis, „Kaspersky“ vykdomasis direktorius Baltijos šalyse.