Iki rungtynių pabaigos liko 15 sekundžių. Mėgstama krepšinio komanda pralaimi vienu tašku, komandai liko viena ataka, o treneris paprašo minutės pertraukėlės. Jos metu strategas pasiima ne nuterliotą plastikinę lentą, o planšetę, kurioje sumodeliuoja paskutinės atakos derinį.
„YouTube“ stopkardas.
Sakote, kad nėra skirtumo, kur ir kokiama „formate“ derinys bus nubraižytas? Pasinaudodami dirbtiniu intelektu ir atlikę duomenų analizę, technologijų entuziastai sukūrė kompiuterinę programą, kuri padės treneriui ir žaidėjams iš karto matyti, kaip kitos komandos žaidėjai turėtų judėti atliekamo derinio metu, skelbia „Science“.
Programos kūrėjai teigia, kad judėjimo modeliai sukurti, išanalizavus NBA lygos duomenis. Kai treneris kompiuteryje sustato savo žaidėjus ir pažymi jų judėjimo kryptis, programa automatiškai parodo, kaip idealiu atveju judės varžovai.
Be to, treneriai galės matyti, kiek toks varžovų judėjimas yra realus, nes programa „nupieštą“ scenarijų įvertins ir tam tikra tikimybe.
Žinoma, kamuolys apvalus, be to, net ir profesionalūs žaidėjai kartais pamiršta, kur turi bėgti, todėl kol kas šis dirbtinio intelekto sprendimas yra tik bandymas pažvelgti į ateitį ir nuspėti, kaip mašinų mokymosi sistemos galėtų pakeisti sportą.