„PC Watch“ praneša, kad po 3 kartos „Ryzen“ procesorių išleidimo AMD pradėjo dominuoti Japonijos „pasidaryk pats“ kompiuterių rinkoje. Tai yra segmentas, kur perkamos visos dalys atskirai ir po to surenkamas kompiuteris.
Duomenys buvo surinkti iš didžiausių Japonijos mažmenininkų, tokių kaip: „Amazon Japan“, „Bic Camera“, EDION ir kitų. Dabar mažmeninėje Japonijos rinkoje AMD parduoda 68,6 % visų procesorių. Lentelėse pateikiami kiek senesni duomenys iki šių metų birželio, bet jau tada AMD pardavė 46,7 % visų procesorių mažmeninėje rinkoje.
„Pasidaryk pats“ rinkoje AMD sekasi gerai, bet kai kalbama apie jau surinktus ar nešiojamus kompiuterius čia dominuoja „Intel“. AMD rinkos dalis ir šiame segmente nuolat auga, bet kompanijos dalis dabar Japonijoje yra tik 14,7 %.