Vokiečių verslininkas laimėjo ilgą kovą prieš „Google“ dėl „Gmail“ vardo naudojimo, rašo theinquirer.net. Anot „Ars Technica“, Danielis Gierschas gavo teigiamą atsakymą iš Vidaus rinkos derinimo biuro Vokietijoje, kuriame teigiama, jog „Gmail“ ir „G-mail“ yra panašūs bei gali klaidinti.
„G-mail“ yra prekinis ženklas, kuris suteikia „gmail.de“ elektroninio pašto adresą bei teikia „hibridinio pašto“ paslaugas: elektroniniu paštu gauti dokumentai atspausdinami ir pristatomi adresatui.
Kol kas verslininkas laimėjo byla prieš „Google“ tik Vokietijoje, tačiau tikisi sulaukti panašaus sprendimo ir iš Europos Sąjungos.
Jis teigė, jog džiaugiasi, kad viskas pasibaigė, o „Google“ veiksmus įvardino kaip „labai grėsmingus, labai agresyvius, labai nepadorius ir labai blogus“.
Jis aiškina, kad kompanija jam siūlė 250 tūkst. dolerių (apie 667 tūkst. litų) tam, kad jis pasitrauktų, tačiau dabar, atrodo, prekinis ženklas Europoje turėtų būti pakeistas į „Google Mail“ ar kažką panašaus.