„Instagram“ vadovai tiki, kad naujas įrankis, turintis padėti kovoti su patyčiomis jų platformoje, padės išspręsti šią įsisenėjusią problemą. Prieš publikuodamas galimai įžeidžiantį turinį vartotojas turės atsakyti į papildomą klausimą, ar jis tikrai nori tai daryti.
Pasak, bendrovės atstovų, tokia pauzė, leidžianti geriau apmąstyti savo sprendimą, turėtų didinti vartotojų sąmoningumą.
Papildomas klausimas vartotojams / „Instagram“ iliustracija
Šis socialinis tinklas dažnai kritikuojamas dėl kitiems vartotojams neigiamų emocijų sukeliančio turinio. Situacija paaštrėjo po to, kai Didžiojoje Britanijoje nusižudė nepilnametė, skelbia BBC.
Adamas Mosseris, bendrovės vadovas, teigė, kad įmonė gali padaryti daugiau, kad užkirstų kelią tokiems incidentams: „Ne tik galime sumažinti įžeidžiančių komentarų skaičių, bet ir suteikti daugiau galimybių apsiginti tam, iš kurio bandoma šaipytis.“
„Instagram“ atstovas sako, kad bendrovė naudoja dirbtinio intelekto sprendimus, kurie padeda atpažinti galimai netinkamą turinį. Pavyzdžiui, sistema palygina parašyta komentarą su tais, kurie pačių vartotojų dažniausiai buvo identifikuojami kaip netinkami.
Tokiu atveju sistema perklaus vartotojo, ar jis supranta, ką daro, ir ar tikrai nori publikuoti tokį pranešimą. Tiesa, vartotojas klausimą galės ignoruoti ir pranešimą paskelbti. Pirmieji tokio įrankio bandymai parodė, kad žmonės gana dažnai persigalvoja, nes klausimas padeda jiems suprasti, kad jų komentaras gali padaryti žalos kitiems.
Kol kas įrankis diegiamas angliškoje „Instagram“ versijoje, tačiau planuojama, jog gana greitai jis pasieks visus vartotojus.