Buvo aptiktas AMD patentas, kuris yra susijęs su RayTracing efektų apdorojimu. Iš tiesų, tai gan senas patentas, bet apie jį sužinome tik dabar. AMD yra sugalvoję kiek kitokią techniką RayTracing efektų apdorojimui, kuri turi būti efektyvesnė. Šis metodas yra hibridinis, techninės ir programinės įrangos sprendimas, kad RayTracing efektų skaičiavimai vyktų greičiau be RayTracing branduolių. Jau kiek seniau buvo pranešta, kad „PlayStation 5“ ir „Xbox Scarlet“ žaidimų konsolės palaikys RayTracing, o šie žaidimų kompiuteriai būtent ir turės AMD grafikos akseleratorių.
Kol kas dar sunku pasakyti, kada hibridinę RayTracing apdorojimo techniką pamatysime įprastose „Radeon“ vaizdo plokštėse, bet aišku, kad AMD tokią technologiją ruošia. Hibridinis RayTracing apdorojimo metodas turi leisti sutaupyti vietos luste, nes apdorojant efektus bus pasitelkiama daug esamų grafikos procesoriaus komponentų. Kaip tai veiks realybėje visiems tikrai bus įdomu pamatyti.
AMD paaiškinimas kaip veiks jų hibridinis RayTracing apdorojimas: