Kompanija IBM sukūrė įrankį - „Identity Mixer“, kuris bus pritaikomas žmonėms, norintiems išlaikyti savo duomenų privatumą, kai yra atliekamos įvairios finansinės operacijos ir kt. internetu.
Nuo šiol „Identity Mixer“ priklauso vienam iš atviro kodo projektui - „Higgins“. Šis, kaip ir daugelis kitų gerai žinomų projektų pirklauso atviro kodo visuomenei - „Eclipse“.
„Šiandien kiekvienas iš mūsų laisvai atiduoda informaciją apie save „žmogui esančiam per vidurį“ (ang. - MITM) apie tai net nesusimąstydami ir nenutuokdami, ką jis su jūsų duomenimis darys“, - teigia Antonis Nadalinas (Anthony Nadalin), vyriausiasis IBM saugumo architektas. „Su „Identity Mixer“ jūs paprasčiausiai susikūrsite slapyvardį, kuriuo lasivai galėsite naudotis savo reikmėms.“
Tarkime, jūs norite įsigyti tam tikrą prekę internetu. Tuomet vartotojui yra suteikiami šifruoto pavidalo specialūs kredencialai, kurie priklauso ir bankui, kuriame yra registruota kreditinė kortelė. Toks metodas yra geresnis ir saugesnis vietoj pirkimo anketoje nurodyti visus savo kreditinės kortelės duomenis atviru tekstu.
Nepaslaptis, kad daugelis įvairių internetinių parduotuvių yra nukentėjusios nuo įsilaužimo ar dar tik bus tokios. Todėl šie skiriami kredencialai yra vienkartinio naudojimo, tai panašu į vienkartinę mokėjimo kortelę. Tad perkant kitą prekę, vartotojas gaus naujai sugeneruotus kredencialus.
Remiantis keliomis atliktomis apklausomis, galima daryti išvadas, kad per pastaruosius metus internete vis nepaliaujamai siautėja „phishing“ atakos bei kt. Vienas svarbesnių įvykių, visai neseniai įvykes - didžiausia, iki šiol, vagystė iš Švedijos banko. Tokie bei kiti panašūs incidentai atgraso vartotojus nuo įvairių internete teikiamų paslaugų naudojimo.
Todėl IBM tikisi, kad su naujomis technologijomis, pvz., „Identity Mixer“ pavyks sugrąžinti vartotojams pasitikėjimą internetinėmis parduotuvėmis.