Praėjusiais metais Lietuvoje pasirodžiusio mokėjimo paslaugų sprendimo „Contomobile“, sukurto UAB „Argentum mobile“, funkcionalumu nuo šiol bus galima naudotis ne tik programėlėje. „Forbis“ įmonių grupei priklausantis „Contomobile“ pristatė ir internetinę savitarnos sistemą. Ji, bendrovės atstovų teigimu, pavers šį įrankį patrauklia tradicinių bankų paslaugų alternatyva.
Pasak „Contomobile“ vadovės Jelenos Michailovos, per pastaruosius kelerius metus Lietuvoje sparčiai auga pasitikėjimas el. pinigų įstaigomis, o tai bendrovę dar labiau motyvuoja investuoti į plėtrą.
„Lietuvos banko duomenimis, palyginti su 2017 m., pernai besinaudojančių el. pinigų įstaigų paslaugomis skaičius išaugo maždaug 3 kartus. 2018 m. paskelbtame tyrime nurodoma, kad tokių Lietuvoje jau yra net 13 proc. Tikėtina, kad iki šio laiko tokių žmonių dar padaugėjo“, – sakė J. Michailova.
Bendrovės plėtojama sistema gali naudotis tiek fiziniai, tiek ir juridiniai asmenys, visgi daugiausia dėmesio yra skiriama verslo klientams.
„Nuo šiol klientai mūsų paslaugomis gali naudotis ne tik programėle, bet ir internetinės savitarnos sistema. Tuo požiūriu esame pranašesni už daugelį elektroninių pinigų įstaigų, kurios siūlo tik mokėjimo programėlę. Tiesa, fiziniams klientams jos, dažnu atveju, ir pakanka. O štai verslui reikia kiek kitokio priėjimo ir funkcionalumo“, – sakė J. Michailova ir pridūrė, kad labiausiai jų paslaugomis domisi smulkiojo ir vidutinio verslo atstovai bei įmonės, kurios nori maksimaliai automatizuoti savo verslo operacijas, tokios kaip prekybos platformos, investavimo bei tarpusavio skolinimo platformos.
Anot jos, naudojantis internetiniu savitarnos portalu įmonių finansus valdantys žmonės galės patogiau atlikti piniginius pavedimus, išmokėti darbuotojams atlyginimus ar atlikti kitus verslui būtinus veiksmus.
Viena iš svarbiausių „Contomobile“ papildomų galimybių, pašnekovės teigimu, – paprasta ir ekonomiška API (angl. Application Programming Interface) aplikacijų programavimo sąsaja, suteikianti galimybę verslo klientams lengvai integruotis į finansų ekosistemą, saugiai diegiant mokėjimų funkcionalumus savo platformose. Pavyzdžiui, pradėjus vykdyti prekybą internetu ar įkūrus fintech startuolį.
Pasiteiravus, kuo „Contomobile“ yra pranašesni už kitus rinkoje esančius panašius sprendimus, J. Michailova tikino, kad jų konkurencingumo pagrindas – plati paslaugų apimtis ir funkcionalumas, patrauklūs įkainiai.