Esama AMD GCN vaizdo plokščių architektūra turėjo kelis esminius trūkumus, vienas iš jų yra mažas ROPs kiekis. Architektūra taip pat labai priklausoma nuo duomenų pralaidumo, o shader variklių kiekis būdavo ribotas iki keturių.
Teigiama, kad AMD „Navi“ architektūroje padidino shader variklių kiekį iki aštuonių, o kiekviename jų yra po penkis vykdomuosius blokus (CU). Jei CU yra tie patys 64 stream procesoriai tai bendras jų kiekis luste turėtų būti 2560. Palyginimui „Hawaii“ architektūra pirmoji pasiūlė 64 ROPs, bet nuo tada esame užstrigę ties keturiais shader varikliais. Jei „Navi“ turės padidintą shader variklių kiekį, tai beveik neabejotinai padidės ir ROPs kiekis, veikiausiai iki 64 vienetų.
Jau esame beveik tikri, kad „Navi“ turės 256 bit atminties valdiklį ir naudos GDDDR6 atmintį, o tai turi padėti dėl duomenų pralaidumo trūkumo.
„Navi“ vaizdo plokštės gali būti atskleidžiamos jau gegužės 27 dieną startuojančioje „Computex“ parodoje. Realus išleidimas turėtų įvykti liepos pradžioje.