Kiekvieną mėnesį pasaulyje „Messenger“, „Facebook“ pokalbių produktą naudoja daugiau nei 900 mln. žmonių. Vidutinis lietuvis per dieną beveik valandą praleidžia internete prisijungdamas išmaniuoju telefonu. Didžioji dalis lietuvių internetą telefone naudoja naršymui per paieškos sistemas: „Google“ (31 proc.), bendravimui socialiniuose tinkluose (30 proc.), ketvirtadalis (27 proc.) skaito naujienų portalų naujienas telefono naršyklėje, o 25 proc. – siunčia ir skaito elektroninius laiškus. Nenuostabu, kad tiek daug dėmesio skiriame internetinei rinkodarai. Tačiau neturėtume pamiršti neprisijungusio pasaulio, kuriame klientai praleidžia didžiąją laiko dalį.
© MB „Colifa“ nuotr.
Dažnai įmonės reklamuoja save stenduose, plakatuose, eksponuoja savo produktus, prekes ekspozicijose, bet kas iš to? Klientui užims nemažai laiko ieškoti konkrečios įmonės kontaktų internete. Kad paieška būtų maloni yra sprendimas – „Messenger kodas“. Klientui tereikia nuskenuoti kodą ir jis jau bendrauja su įmonės virtualiu asistentu – „Chatbot“, kuris ir padės klientui rasti tai, kas jį domina jūsų internetinėje svetainėje ar „Facebook“ puslapyje.
„QR kodai niekada nesulaukė jokios realios traukos Vakarų šalyse, nors Kinijoje jie naudojami visur kur tik įmanoma. QR kodo nepopuliarumas Europoje iš dalies yra dėl to, kad juo sunku naudotis. Turite atsisiųsti atskirą programą, kartais programa negali nuskaityti kodo tinkamai arba neužtenka vietos telefone dar vienai programėlei. Be to, QR kodai ne tai, kad neatrodo patrauklūs, tačiau sakytume yra atstumiantys“, – apie QR kodus atsiliepia MB „Colifa“ pardavimų koordinatorė Jūratė Tuzinaitė.
„Messenger“ kodas kažkiek yra panašus į QR kodą, nes reikia tiesiog nuskenuoti kodą. Nuskenuojate naudodami Facebook Messenger programą ir automatiškai atidarote „Messenger“ pokalbį. Šie pokalbiai, gali būti, prijungti prie pokalbių robotų – „Chatbot“.
„Messenger“ nuskaitymo kodas atrodo daug gražesnis už QR kodą. „Messenger“ kodą galima pritaikyti tiek spalviškai, tiek dizaino prasme, laikantis jūsų įmonės įvaizdžio standartų“, – konsultuoja Jūratė.
Ir jums reikia tiesiog „Facebook“ „Messenger“ programos, kad būtų panaudotas „Messenger“ nuskaitymo kodas. Svarbu tai, kad dauguma žmonių jau turi „Messenger“ programėlę savo telefonuose, todėl jiems nuskenuoti kodą bus paprasta. Verslas laimi, nes tampa paprasčiau pasiekiamas klientui, tada kai klientui iškyla poreikis.