Apie „nVidia“ DLSS technologiją yra įvairiausių nuomonių ir apie tai dabar nekalbėsime. „TechPowerUP“ išsiaiškino, kad DLSS technologija turi įvairiausių apribojimų priklausančių nuo rezoliucijos ir pačios vaizdo plokštės. Kaip žinome, DLSS naudoja dirbtinį intelektą, kad iš mažesnės raiškos vaizdo padarytų didesnį ir tam naudojami „Tensor“ branduoliai, kurių kiekviena RTX vaizdo plokštė turi skirtingą kiekį, tad skirtingi ir pajėgumai.
Žvelgiant į pateiktą lentelę matome, kad „Metro Exodus“ žaidime „RTX 2060“ DLSS leidžia naudoti 1080p ir 1440p raiškose, bet 4K raiškoje DLLS jau nebegalima įjungti. Visa tai su įjungtu „RayTracing“ efektu. Tuo tarp „RTX 2080“ ir „RTX 2080 Ti“ DLSS negali naudoti 1080p raiškoje, bet tą gali daryti 1440p ir 4K raiškose.
„TechPowerUP“ paklausus „nVidia“ kodėl taip vyksta gautas painus ir keistas atsakymas. „nVidia“ sako, kad DLSS veikia geriausiai kai grafikos procesorius maksimaliai apkrautas, bet tai skamba tikrai keistai. Gi ir „RTX 2080 Ti“ gali būti pilnai apkrauta naudojant 1080p raišką leidžiant jai generuoti maksimalius kadrus. Bet toks buvo „nVidia“ paaiškinimas, dėl ko DLSS neleidžiama įjungti „RTX 2080 Ti“ vaizdo plokštėms 1080p raiškoje.
Visiems peršasi visai kitas paaiškinimas. „Tensor“ branduolių kiekis visose RTX vaizdo plokštėse yra ribotas, kaip ir jų galia. Naudojant DLSS apdorojamas kiekvienas kadras, tad „Tensor“ branduoliai turi kadrų ir pikselių ribas. Jei DLSS būtų galima naudoti visose raiškose, tai „Tensor“ branduoliai tam tikrose situacijose taptu butelio kakleliu naudojant DLSS. Pavyzdžiui, „RTX 2080 Ti“ ir 1080p raiška „Metro Exodus“. Teoriškai įjungus DLSS būtų galima pasiekti daugiau kadrų ir tuo džiaugtųsi didelio dažnio monitorių turėtojai, bet tuo atveju ribojančiu faktoriumi taptu ne kas kitas o „Tensor“ branduoliai ir kadrų nepadidėtų, o gal ir sumažėtų.