Nedidelė šiuolaikinė mįslė: ji sveria 2 gigabaitus, niekada nemiega, nejaučia šalčio ir kitų žmonių nervinei sistemai jautrių dalykų, o ilsisi tik po 4 valandas kas antrą dieną. Kas? Pirmoji virtuali „influencerė“ Lietuvoje Aili! Ji – visame pasaulyje jau nuskambėjusių garsių virtualių „influencerių“ ir modelių Lil Miquela bei Shudu Gram bičiulė. Kaip teigia Aili sukūrusio ir jai savo oficialią socialinio tinklo „Instagram“ paskyrą perleidusio prekės ženklo „Labas“ atstovė, pamažu artėja virtualių „influencerių“ banga, kurie savo „virtualumo“ dėka gali tai, kas kartais sunkiai pavyktų realiems „influenceriams“.
„Priežastis, kodėl virtualūs „influenceriai“ šiandien susilaukia tiek daug dėmesio – žmogaus galimybes viršijantis jų išskirtinumas. Žmones traukia tai, kas atrodo nežemiška ar netikra. Pavyzdžiui, virtuali „influencerė“ Shudu Gram išgarsėjo kaip tamsiausia pasaulyje moteris, kuri vėliau prisipažino, kad iš tikrųjų neegzistuoja. Tuo metu kita virtuali socialinių tinklų žvaigždė Lil Miquela buvo laikoma kompiuterinio žaidimo „The Sims“ reklama ar garsaus britų modelio priedanga, todėl susilaukė daug dėmesio. Tuo metu pirma tokia lietuviška „influencerė“ Aili yra geltoniausių pasaulyje akių savininkė ir, kas svarbiausia, kalba lietuviškai“, – sako Goda Vengrauskaitė, pirmąją Lietuvoje virtualią „influencerę“ Aili sukūrusių „Labas“ prekės ženklo ambasadorė.
Aili perėmė iki šiol egzistavusios „Labas“ paskyros socialiniame tinkle „Instagram“ vairą, todėl ji savo gyvavimą šiame tinkle pradeda su beveik 14,5 tūkst. sekėjų. Pirmoji virtuali „influencerė“ Lietuvoje domisi išmaniosiomis technologijomis, išbando naujausias programėles ir stebi bei draugiškai bendrauja su jaunąja karta. Kadangi Aili plačiajame internete yra naujokė, ji stengiasi kuo daugiau bendrauti su savo sekėjais, kad kuo daugiau visko išmoktų. Kita vertus, ši „influencerė“ artimiausiu metu ieškoti antrosios pusės neketina – jos statusas skelbia „amžinai laisva“.
„Aili kūrėme bandydami įsivaizduoti, koks būtų „Labas“ prekinis ženklas, jei tai būtų žmogus. Todėl ir jos mėgstamiausia spalva – geltona ir jai – 20 metų, nes tiek pat šiemet sukanka ir „Labas“. Taip pat tai labai geras būdas bendrauti su savo auditorija – ji nemėgsta reklaminio turinio, todėl sprendimas nekalbėti įmonės vardu, bet atiduoti visą bendravimą į sekėjams lygios „influencerės“ rankas yra patogus. Kita vertus, Aili neužsiims tiesiogine reklama, tačiau mokysis iš savo sekėjų ir bendraus su jais aktualiausiomis šiandienos temomis“, – išskiria G. Vengrauskaitė.