Lietuvoje savo padalinį turinti viena didžiausių Olandijos informacinių technologijų bendrovė „Macaw“ pristatė dar vieną išskirtinį produktą – Nyderlandų energijos tiekėjas „Eneco“ pradėjo naudoti aplikaciją, kuri padeda darbuotojams planuoti susitikimus milžiniškame bendrovės biure Roterdamo mieste.
Anksčiau įmonė naudojo paprastą sistemą – darbuotojai ant kambarių durų palikdavo lapelius, kuriuo metu rezervuoja konkrečią salę, o tie kurie nespėdavo – eidavo iš kambario į kambarį ieškodami laisvos vietos bei tiksliai nežinodami, kiek laiko salė bus laisva. „Macaw“ vadovė Lietuvoje Goda Šniokaitė teigia, kad su panašiomis problemomis pradeda susidurti ne tik didžiosios korporacijos, bet ir mažesnės bendrovės kitose šalyse.
„Nereikia toli žiūrėti – Lietuvoje gausu verslo centrų, kuriuose dirba ne viena, bet daug įmonių, kurios neturi bendros susitikimų kambarių ar atskirų salių rezervavimo sistemos. Daugeliui ši problema net neatrodo rimta, tačiau turime kalbėti apie laiko efektyvumą, kas yra labai svarbu šiuolaikiniame darbe“, – teigia G. Šniokaitė.
„Anksčiau daugelis buvo įpratę naudotis įvairiomis darbo sistemomis tik iš darbinių kompiuterių – el. paštas dažnu atveju tikrinamas tik fiziškai būnant biure ir panašiai. Mes į viską žiūrime kiek kitaip – visos mūsų kuriamos sistemos yra pritaikomos eiliniam darbuotojui, kad jis ir būdamas namuose ar pakeliui į darbą galėtų matyti vykstančius procesus, rezervuoti susitikimus. Todėl daugeliui savo produktų kuriame ne tik „sistemą“, bet ir aplikaciją, kuria gali naudotis visi darbuotojai“, – sako G. Šniokaitė.
„Macaw“ atstovai teigia, kad sukurti ir įdiegti sistemą truko 5 savaites: „Prie projekto dirbo komandos Lietuvoje ir Olandijoje. Tikrai buvo iššūkis, nes kaip ir minėjau, sistemą kūrėme labiau darbuotojams, stengėmės prisitaikyti prie jų norų ir pageidavimų“.