Plonas korpusas bet kokia kaina kartais neatperka problemų, kurias galiausiai gali sukelti. Garsioji „iFixit“ remonto dirbtuvė pabrėžia, „MacBook Pro“ nešiojamas kompiuteris su jutikliniu ekranu visuomet pasižymėjo keistenybėmis. Paskutinis iš jų internautų buvo pavadintas „flexgate“ ir yra susijęs su žemu lanksčių kabelių patikimumu bei dažnai sukelia daug ekrano problemų, kurias sudėtinga išspręsti.
Pasak „iFixit“ specialisto Tayloro Dixono, „flexgate“ problema yra gana paprasta: dabartinėje „MacBook Pro“ nešiojamųjų kompiuterių kartoje (nuo 2016 m. iki dabar) lankstūs juostiniai kabeliai naudojami ekranui prijungti prie valdiklio plokštės. Kilpos yra apvyniotos aplink plokštę ir pritvirtintos pora spyruoklinių dangtelių. Kiekvieną kartą atidarant ir uždarant nešiojamąjį kompiuterį jos patiria lenkimo apkrovą. Per gana trumpą laiką kabeliai susidėvi ir plyšta. Paprastai, pirmiausia nukenčia apšvietimo kabelis ir sukelia liūdnai pagarsėjusį šviesos mirgėjimą, o galiausiai ekranas visiškai užgęsta, kai nešiojamas atveriamas daugiau nei 40° kampu.
Konstrukcijos požiūriu čia viskas turėtų būti gerai, bet velnias, kaip visada, slypi detalėse. „Apple“ pasirinko plonus, trapius kabelius, o ne storesnius laidus, naudojamus ankstesniuose modeliuose. Tačiau pagrindinė problema yra ta, kad siekdama, kad ekranas būtų kuo plonesnis, „Apple“ naudojo ne modulinę kabelių konstrukciją, todėl jie tapo neatskiriama ekrano dalimi, kuri negali būti pakeista atskirai. Tai reiškia, kad kai kilpos nusidėvės (o tai būtinai atsitiks), reikės pakeisti visą ekraną vietoj vieno ar dviejų mažų kabelių. Visa tai iš tikrųjų 6 dolerių problemą paverčia į 600 $ katastrofą.
Tuo tarpu „Apple“ išlieka sau ištikimi ir demonstruoja pavyzdingą vangumą pripažindama savo sukurtą rimtą problemą ir klientams dar nepasiūlė galimybių ištaisyti padėtį. Daugeliu atvejų „flexgate“ pasireiškia po vienerių metų garantijos. Keletas ryžtingai nusiteikusių žmonių vietinius „Apple“ aptarnavimo centrus sugebėjo priversti nemokamai pakeisti ekraną. Tačiau, galima neabejoti, jog kiekvienam sėkmingam atveju daug daugiau tenka tokių, kuriems buvo atsisakyta remontuoti pagal garantines sąlygas ir jie turėjo sumokėti už naują ekraną, nesuprasdami kaip plačiai paplitusi ši problema. Keletas pirkėjų teigia sukūrę temas „Apple“ palaikymo svetainėje, tačiau jos buvo ištrintos. Vartotojai sukūrė ir pasirašė peticiją, prašydami „Apple“ kuo greičiau pradėti išplėstinę garantijos programą.
Šiuo metu brokas pasireiškia tik modelyje „MacBook Pro“ su „TouchBar“ jutikliniu ekranu. Tayloras Dicksonas paaiškino, kad naujasis „MacBook Air“ turi šiek tiek kitokią ekrano kabelio konstrukciją, tačiau panašu, kad ir jis gali turėti panašų trūkumą, nes šio kompiuterio kabeliai taip pat apvynioti apie plokštę ir yra neatsiejama ekrano dalis.