Sprendimą, kaupti ar nekaupti pensijai, turi priimti gyventojai. O „Sodra“ įdarbino išmanųjį patarėją, kuris patars, ką jie turės daryti, norėdami priimti vienokį ar kitokį sprendimą.
Kaip rašoma „Sodros“ pranešime spaudai, patarėjas dirbs 24 valandas per parą be poilsio dienų ir susisiekti su juo bus galima internetu.
„Pastaruoju metu sulaukiame vis daugiau gyventojų, besidominčių pensijų kaupimu. Nuo šiol informaciją apie kaupimą galima gauti paskambinus telefonu 1883 pasirinkus Pensijų kaupimą. Atitinkama informacinė skiltis atsirado ir „Sodros“ interneto svetainėje.
Įdarbinome patarėją, kad gyventojams būtų dar paprasčiau sužinoti viską, kas jiems svarbu patogiausiu būdu – internetu“, – sako „Sodros“ klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.
Patarėjas taip pat skatins gyventojus pasinaudoti pensijos skaičiuokle, tačiau nuoroda į skaičiuoklę pradės veikti kitų metų pradžioje, kai bus pristatyta pati skaičiuoklė.
„Sodra“ primena, kad visą informaciją apie tai, kokiame fonde gyventojas kaupia, ar koks fondas jam parinktas, taip pat jo įmokų tarifas, bus pateikti asmeninėje „Sodros“ paskyroje gyventojui. Jeigu gyventojas paskyroje bus nurodęs elektroninio pašto adresą, pranešimą gaus ir elektroniniu paštu.