„nVidia“ su RTX vaizdo plokštėmis pasiūlė ne vieną naują technologiją, viena iš jų yra „Adaptive Shading“. Pirmasis žaidimas išnaudojantis „Adaptive Shading“ yra „Wolfenstein II“, ši technologija įgalinta su paskutiniu atnaujinimu.
„Adaptive Shading“ yra specialus algoritmas, kuris analizuoja buvusį žaidimo kadrą ir sprendžia kurios dabartinio kadro dalys gali turėti mažesnį detalumą be pastebimo kokybės suprastėjimo. Kadre mažiau apdorojamos tos vietos kur žaidėjo akys nežiūri, ten kur nukreiptas žvilgsnis vyksta pilnavertis apdorojimas. Ten kur taupoma skaičiuojamoji galia apdorojimas vyksta ne kiekvienam, bet keturiems pikseliams.
Kaip matome iš padarytų testų su nauja „Adaptive Shading“ technologija sparta „Wolfenstein II“ žaidime tikrai išauga. Tai nėra milžiniškas spartos šuolis, bet kiekvienas (beveik)nemokamas pa pildomas kadras tikrai nemaišo.