Realaus laiko strategija (angl. RTS: Real Time Strategy) seniau buvo labai populiarus žaidimų žanras, bet dabar kūrėjai nuo šio segmento nusisuko ir nieko naujo ar įdomaus žaidėjams nepasiūlo. „Command & Conquer“ serija buvo viena žinomiausių kai kalbama apie realaus laiko strategiją, bet keičiantis laikams šios serijos žaidimų kūrimas sustojo. Paskutinė dalis buvo „Command & Conquer 4: Tiberian Twilight“ su nemažai pasikeitimu ir labiau priminė MOBA stiliaus žaidimą, o ne RTS, dėl ko serijos fanai nuo žaidimo nusisuko.

Dabar EA prakalbo apie senų žaidimų perdarymą, panašu, kad kūrėjams tai padaryti daug lengviau nei sukurti kažką naujo ir originalaus. Kol kas jokios tikslios informacijos apie perdarytą „Command & Conquer“ serijos žaidimą nėra, tad jis gali pasirodyti arba labai greitai, arba jo gali tekti laukti ilgai.