Kompanija „Capcom“ įspėjo investuotojus, jog atšaukusi „Capcom Vancouver“ pastaruoju metu kurtus žaidimus patyrė apytikriai puspenkto milijardo jenų (~34 mln. eurų) nuostolį.
Šių metų vasarį studija atleido 30 % darbuotojų. Tai, anot „Capcom“, peržiūrimų ir perskirstomų resursų padarinys.
Paskutinis didelis „Capcom Vancouver“ projektas „Dead Rising 4“ nepateisino kompanijos lūkesių pardavęs dvigubai mažiau kopijų negu iš jo buvo tikėtasi. Lyginant su juo, „Dead Rising 3“ sulaukė tiek didesnių pardavimų, tiek geresnių įvertinimų, abiem aspektais ne taip smarkiai atsilikęs nuo „Dead Rising 2“.
Pastaraisiais metais studija tobulino nemokamą galvosūkių žaidimą mobiliesiems „Puzzle Fighter“. Jam taip pat nesulaukus didesnės sėkmės, „Capcom“ sustabdė jo platinimą šią vasarą.