Lietuvoje pristatoma nauja paslauga, kuri suteiks galimybę net ir smulkiems bei vidutiniams verslams turėti savo mobilią aplikaciją be didelių investicijų. Naudojimosi išmaniaisiais telefonais ir aplikacijomis mastai auga kiekvieną dieną, tad verslui yra neabejotinai naudinga būti ten, kur tiek daug laiko praleidžia jų klientai.
Iki šiol savo programėles galėjo turėti tik dideli rinkos žaidėjai, žinomi prekių ženklai. Programėlės sukūrimas reikalauja daug investicijų – ir laiko, ir pinigų. Dėl to tūkstančiai verslų Lietuvoje apie tai galėjo tik pasvajoti. Naujai pristatoma paslauga Lietuvoje išsprendė daugybę techninių klausimų ir sukūrė platformą, kuria naudojantis galima dešimteriopai sumažinti programėlės kūrimo procesui reikalingas investicijas.
„Prieš pradedant kurti šią paslaugą, kelis metus dirbome išimtinai su mobiliomis Lietuvos ir užsienio verslų internetinėmis svetainėmis. Pamatėme, kokią galią turi mobilūs telefonai ir jų naudotojai verslams, kiek daug jie atneša naudos. Taip kilo idėja, jog reikia eiti į priekį. Vis labiau auga besinaudojančių mobiliomis aplikacijomis mastai, tad ir maži bei vidutiniai verslai turi turėti galimybę ten būti. Kelis metus su užsienio partneriais kūrėme sudėtingą sistemą, kuri dabar leidžia automatizuoti daugelį procesų, kas savo ruožtu sutaupo daug pinigų ir daug laiko. O tai reiškia, kad nuo šiol tai prieinama kiekvienam verslui, kuris nori eiti į priekį, neatsilikti nuo savo klientų, būti ten, kur yra jie. Šios paslaugos buvo kuriamos pasaulinei rinkai, tačiau sukūrėme padalinį, kuris dirbs su Lietuvos verslais ir padės jiems žengti į programėlių rinką,“ – sako įmonės, sukūrusios „Proapp“ ir „Shoptoapp“ paslaugas, vadovas Tomas Gaudinskas.
Šios paslaugos bus teikiamos Europos, JAV, Kanados, Australijos ir Kinijos rinkoms. Nors pasaulyje jau yra panašių projektų, tačiau lietuvių sukurtos paslaugos yra itin konkurencingos – kaina yra dvigubai mažesnė nei esanti rinkoje, o siūlomų paslaugų spektras, kokybė ir inovatyvumas lenkia visus konkurentus.
Savo programėlės turėjimas verslui yra ne tik jų įvaizdį gerokai sustiprinantis veiksnys. Čia verslai turės naujus marketingo ir komunikacijos įrankius. Savo programėlėse klientams verslai galės pasiūlyti įdomios veiklos, tokios kaip teminiai žaidimai, interaktyvūs kainoraščiai/meniu, lojalumo programos, renkant taškus už aktyvią veiklą, atliktą programėlėje ir kitas panašias įtraukiančias veiklas, o svarbiausia – programėlėje paskelbta informacija pasieks absoliučiai visus jos naudotojus, net jei aplikacija bus išjungta, kas sutaupys šiuo metu taip pabrangusios reklamos biudžetus.
Lietuviai su šiuo projektu planuoja garsinti šalies vardą tiek už Atlanto, tiek ir Europoje. Kuriant projektą buvo bendradarbiaujama su JAV ir Europos kompanijomis, tad užmegzti ryšiai bus ir toliau naudojami projekto plėtrai bei tobulinimui. Tolimesniuose planuose – žengti koja kojon su rytojumi ir vystant aplikacijos sistemą pasiūlyti klientams vis daugiau įdomių, naujesnių ir veiksmingų marketingo įrankių, kurie pasitarnautų komunikacijos vystyme, tvarių bendruomenių kūrime ir žinoma – pardavimų didinime.