Kiekviena nauja bet kurio žaidimo dalis gali tapti paskutine, jei serija pakankamai ilgai nepateisina leidėjų lūkesčių. Po kelių nesėkmingų žaidimų „SoulCalibur VI“ susiduria su didele to rizika.
„Visų pirma, kompanija mažai tikisi iš pačios „SoulCalibur“ intelektinės nuosavybės. Tiesą, sakant, ji patyrė krizę ir gali išnykti. Man prireikė laiko įtikinti kompanijai“, – „DualShockers“ sakė „SoulCalibur VI“ prodiuseris Motohiro Okubo.
Anot jo, nesėkmingai pasirodęs, „SoulCalibur VI“ jau nebesulauktų tęsinio.
Populiarumo viršūnę serija pasiekė su „SoulCalibur II“. Spėjama, kad „PlayStation 2“, „Xbox“ ir „GameCube“ konsolėms buvo parduoti 4,5 milijono žaidimo kopijų. Šiuo rezultatu jis pranoko „Tekken 4“, tačiau 1,5 mln. nusileido vėliau išleistam „Tekken 5“.
Tais pačiais metais debiutavusį „SoulCalibur III“ nustelbė ne tik tai, kad žaidimas buvo išleistas tik „PlayStation 2“ konsolei, bet ir „Xbox 360“ pasirodymas.
„SoulCalibur IV“ pardavė perpus mažiau kopijų negu „SoulCalibur II“, o „SoulCalibur V“ – dar beveik milijonu mažiau negu „Soul Calibur IV“.
Populiarumu jie abu jau neprilygo „Tekken 6“ su 3,5 mln. kopijų, nors ši serija irgi matė geresnių dienų. Paskutiniais duomenimis, „Tekken 7“ pardavimai siekia 2,8 mln. kopijų.