Draudimo bendrovės pradeda žiūrėti ne tik į dirbtinio intelekto pritaikymą valdymo procesuose, bet ir į išmaniąsias automatinio valdymo priemones. Be abejo, išmaniosios automatinės valdymo sistemos turės didelės įtakos draudimo sutarčių, žalos atlyginimo, klientų atsiliepimų, skundų ir kt. administravimui. Taigi, kokie yra pirmieji neatidėliotini žingsniai šioms priemonėms įgyvendinti?
Patarimais, kaip maksimaliai išnaudoti išmaniąsias automatinio valdymo priemones, dalijosi dirbtinio intelekto ekspertai iš RSA, AXA, NN, QBE ir „Generali“.
Šiose įžvalgose Jūs rasite strategijas, kurias galėsite operatyviai panaudoti darbo vietoje:
- Išmaniosios automatinės valdymo sistemos plano kūrimas: kaip pereiti nuo robotikos panaudojimo pasikartojantiems procesams atlikti prie plano sukūrimo, kaip ir kur plėsti išmaniuosius automatizacijos procesus.
- Proceso automatizavimo raida: sužinokite, kaip išnaudoti visos įmonės potencialą automatizavimo srityje ir kokių veiksmų galite imtis perėjimui nuo paprasčiausios robotikos prie intelektualios sąveikos.
- Praktiškai pritaikant struktūruotus ir nestruktūruotus duomenis, išplėskite duomenimis pagrįstą išmaniosios automatinės valdymo sistemos modelį ir tokiu būdu pereikite prie kognityvinės automatikos.
Įžvalgomis ir patirtimi pramonės automatizavimo srityje dalijasi Steve Tait (Head of Claims Automation, RSA), Christophe Castan (Head of Artificial Intelligence – Digital Transformation, AXA) Scott Jacobs (Operations Excellence Lead, QBE), Roger Lewis (Chief Underwriting Officer, NN Group) ir Alessandra Chiuderi (Head of Customer Data Analytics, „Generali“).
Nepraleiskite progos įgyti naujų žinių skaitydami šį informatyvų gidą!