Gludinimo technologijos ypač dažnai naudojamos žaidimuose ir geriausiai visiems žinomas AA nustatymo pavadinimu. Vienos gludinimo technologijos yra pigesnės, bet su prastesniu galutiniu rezultatu, o kitos efektyvesnės, bet daug labiau apkrauna grafikos procesorių.
„nVida“ žada, kad ATAA (Adaptive Temporal Antialiasing) pasieks SSAA 8x kokybę liekant po 33 ms atsako laiku. Tai buvo išmatuota su „Unreal Engine 4“ ir „Titan V“ vaizdo plokšte. ATAA kuriamas žaidimas ir turėtų išspręsti TAA bėdas, kurios pasireiškia esant daug veiksmo. Ši nauja technologija dar naudos „Ray Tracing“. Reikia priminti, kad dabar „Ray Tracing“ nepalaiko nei vienas žaidėjams skirtas grafikos procesorius, bet tai gali pasikeisti labai greitai.
Gaila, bet ATAA technologija žaidėjams nebus pasiūlyta artimiausiu metu. Kol kas žengiami tik pirmieji žingsniai ilgame procese, kad ATAA galėtų atsidurti žaidimuose.