Kiek daugiau nei prieš dvejus metus įmonė „Nvidia“ pristatė dabartinės kartos „GeForce“ vaizdo plokščių architektūrą „Pascal“. O žaidimų mėgėjai jau pamažu lūkuriuoja, kol pasirodys kas nors, kas šią architektūrą pakeis. Bet, anot „Nvidia“ vadovo Jenseno Huango, laukti teks dar ilgai, rašo „The Verge“.
Konferencijoje „Computex“ susitikęs su žurnalistais J. Huangas į klausimą apie ateinančios kartos „GeForce“ vaizdo plokštes atsakė: „iki jų praeis dar daug laiko“. Šis klausimas iš dalies svarbus dėl to, kad pastaruoju metu vaizdo plokštės buvo smarkiai pabrangusios – jų kainas iki debesų iškėlė milžiniškas susidomėjimas kriptovaliutų „kasimu“, o vienas iš patogiausių tam skirtų įrankių yra būtent vaizdo plokštės. Ir nors pastaruoju metu paklausa šiek tiek atslūgo, už dvejų metų senumo technologijas vis dar tektų sumokėti apvalią sumelę.
„Nvidia“ jau pristatė ir keletą naujos kartos „Volta“ architektūros pagrindu sukurtų vaizdo plokščių – pavyzdžiui, net 3000 JAV dolerių kainuojančias „Titan V“. Tačiau pastaroji plokštė yra skirta ne žaidėjams, o darbams, susijusiems su dirbtiniu intelektu bei mašininiu mokymusi. Savaime suprantama, žaidimų mėgėjams kilo klausimas: kada šios technologijos bus perleistos į įperkamų, žaidimams skirtų vaizdo plokščių gamybą.
Būta gandų, kad naujos kartos „GeForce“ platforma gali būti pavadinta „Turing“ ir jos sąsajos su „Volta“ architektūra nėra žinomos. J. Huangas netikslino, ką reiškia „daug laiko“, tačiau jis rekomendavo žaidėjams nelaukti ir, jeigu reikia, pirkti šiek tiek atpigusius „GeForce“ serijos gaminius. Nors žinant, koks technologinis šuolis dabartinę vaizdo plokščių kartą skiria nuo ankstesnės, toks patarimas per daug neguodžia.